مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان به منظور ارائه آموزش دفاع شخصی به محیط‌بانان خوزستانی خبر داد. محمدجواد اشرفی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تاکید بر لزوم آمادگی جسمانی برای انجام وظایف محوله محیط‌بانان، گفت: این تفاهم‌نامه بر اساس شناخت هیات رزمی از نوع فعالیت‌های […]


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان به منظور ارائه آموزش دفاع شخصی به محیط‌بانان خوزستانی خبر داد.

محمدجواد اشرفی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تاکید بر لزوم آمادگی جسمانی برای انجام وظایف محوله محیط‌بانان، گفت: این تفاهم‌نامه بر اساس شناخت هیات رزمی از نوع فعالیت‌های محیط‌بانان استان خوزستان، تهیه و تنظیم شده است.  
به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وی افزود: قرار است در مدت یک سال، ۲۰۰ نفر از محیط‌بانان استان خوزستان به همراه روسای واحدهای تابعه در پنج دوره ۴۰ نفره به مدت ۵۶ ساعت، آموزش رزمی و دفاع شخصی را فرا بگیرند.
اشرفی گفت: حفظ سلامت و توان جسمی مناسب برای انجام وظایف خصوصاً بین محیط‌بانان که نیروهای اجرایی و بدنه محیط زیست محسوب می‌شوند، اهمیت فراوانی دارد و به همین خاطر سعی شده تا با فراگیری آموزش‌های مناسب، بتوان این نیروها را همیشه در بهترین شرایط جسمانی نگه داشت.
اداره آموزش حفاظت محیط زیست خوزستان علاوه بر اجرای این تفاهم‌نامه، در زمینه آموزشی‌های ضابطین قضایی، آموزش حمل سلاح، امداد و نجات و کمک‌های اولیه نیز دوره‌هایی بیش‌بینی کرده است.
انتهای پیام