عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تعطیلی که می توانند با شروع به کار بیشترین اشتغال را ایجاد کنند مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد. به گزارش ایرنا بابک دین پرست جمعه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه […]

عصر خوزستان:

معاون وزیر کشور:مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده بزرگ رفع می شود

اهواز-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تعطیلی که می توانند با شروع به کار بیشترین اشتغال را ایجاد کنند مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا بابک دین پرست جمعه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان که  در سرسرای شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد بیان کرد: تلاش می کنیم تا با رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل در اشتغال و تولید رونق ایجاد شود و این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های سفر این هیات به خوزستان بررسی مشکلات و کاستی های شهرک ها و نواحی صنعتی استان است افزود: نشست تخصصی را با دستگاه های خدمات رسانی انجام دادیم تا مشکلات و کمبودهای موجود در شهرک های صنعتی خوزستان برطرف شود.

 دین پرست گفت: از جمله موارد مهمی که مورد بررسی قرار گرفت بحث توسعه ۲ شهرک صنعتی شماره سه و پنج  اهواز بود که قرار شد هر چه زودتر این مورد پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در نشست های امروز بررسی شد نبود راه دسترسی مناسب به شهرک صنعتی شماره پنج اهواز است که سال ها است این مشکل وجود دارد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان موافقت خود را برای ایجاد راه دسترسی این شهرک اعلام کرده است.

 در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشوربه همراه هیاتی از مسئولان عضو در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید دیروز پنجشنبه برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به خوزستان سفر کردند.

نشست هایی برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی خوزستان و بازدید از واحدهای صنعتی بزرگ از جمله برنامه های سفر ۲ روزه این هیات است.

منبع: ایرنا