مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: گزینه اول سرمربی‌گری ما محمود فکری است اما به گزینه‌های دیگر هم فکر می‌کنیم و اگر به هر دلیلی با او ادامه ندادیم، گزینه‌های دیگر را انتخاب کنیم. محمد نظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گزینه‌های مربی‌گری نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: هر باشگاهی ممکن است فراز و نشیب‌هایی داشته باشد و […]


مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: گزینه اول سرمربی‌گری ما محمود فکری است اما به گزینه‌های دیگر هم فکر می‌کنیم و اگر به هر دلیلی با او ادامه ندادیم، گزینه‌های دیگر را انتخاب کنیم.

محمد نظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گزینه‌های مربی‌گری نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: هر باشگاهی ممکن است فراز و نشیب‌هایی داشته باشد و ما هم در حال کار هستیم تا برنامه‌های هماهنگی‌ را انجام دهیم. برنامه‌های پشتیبانی و حمایت‌های مالی باید انجام شود تا در نهایت بتوانیم کارها را پیش ببریم. انتخاب سرمربی هم یکی از این برنامه‌هاست و قطعا به نتیجه می‌رسیم. محمود فکری در فصل گذشته زحمات زیادی کشیده و به او خسته نباشید می‌گوییم.

او ادامه داد: قرار بر این بود که تا پایان فصل تیم را هدایت کند و برای ادامه همکاری در فصل جدید رضایت مندی طرفین وجود داشته باشد. گزینه اول ما محمود فکری است اما به گزینه‌های دیگر هم فکر می‌کنیم و اگر به هر دلیلی با او کار نکردیم، گزینه‌های دیگر را انتخاب کنیم. اسم گزینه‌های دیگر را نمی‌توانم بیاورم اما دوستانی هستند که در میان گزینه‌های مربی‌گری تیم ما قرار دارند و باید سبک و سنگین کنیم تا در نهایت سرمربی تیم انتخاب شود.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره پیشنهادات اروپایی به برخی از بازیکنان تیم مثل فرهاد مجدکرمانشاهی و ساسان حسینی گفت: دروازه‌بان ما از تیم آذربایجانی پیشنهاد دارد و ما در خواست مبلغی برای صدور رضایت‌ نامه او داشتیم و قطعا اگر او برود بازیکن دیگری جایگزین خواهد شد. دیگر بازیکنان هم پیشنهاداتی دارند که به هر حال مانع پیشرفت‌شان نمی‌شویم. بعد از انتخاب سرمربی، او براساس نیازمندی‌ها تشخیص خواهد داد چه بازیکنی در تیم حضور داشته باشد و چه بازیکنی نباشد.

او در پایان اضافه کرد: ما در حال برنامه ریزی هستیم مگر این‌که مشکل خاصی پیش بیاید که سرمربی تیم را ظرف چند روز آینده انتخاب نکنیم. هواداران نگران نباشند. باتوجه به جلسات و مکاتباتی که در هفته گذشته داشتیم و این هفته خواهیم داشت، به نتیجه لازم می‌رسیم.

انتهای پیام