عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده‌ام گفت: برخی باشگاه‌ها با خودم یا دوستانم تماس گرفتند ولی به همه آنها گفتم پس از بازی فینال جام حذفی در این خصوص تصمیم گیری می‌کنم. به گزارش ایرنا جواد نکونام چهارشنبه شب […]

عصر خوزستان:

نکونام: برای فصل آینده هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده‌ام

اهواز – ایرنا – سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده‌ام گفت: برخی باشگاه‌ها با خودم یا دوستانم تماس گرفتند ولی به همه آنها گفتم پس از بازی فینال جام حذفی در این خصوص تصمیم گیری می‌کنم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل میهمان خود ملوان انزلی در جام حذفی که در اهواز برگزار شد بیان کرد: این برد را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم، بازیکنان فولاد نشان دادند که باکیفیت هستند. ما فصل قبل توانستیم سهمیه بگیریم ولی امسال با توجه به خستگی بازیکنان و کمبود نفرات دچار اُفت شدیم.

وی افزود: در حالی که پنجره نقل و انتقالات بسته بود، در شرایط کرونا و گرمای هوا که هر جلسه تمرین در اهواز به اندازه پنج جلسه در شهرهای دیگر است، کار خیلی سختی داشتیم اما با این وجود بازیکنان زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم. 

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: هنوز جام حذفی برای ما ادامه دارد و در لیگ برتر هم تا روز آخر اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، آسیایی می‌شدیم.

وی درباره بازی امروز با ملوان انزلی گفت: امروز با تیم خوب ملوان بازی داشتیم که با برخی بازیکن جوان، خوب فوتبال بازی می‌کند؛ ملوانی‌ها چند بازیکن خوب و کلیدی دارند و امیدوارم هرچه زودتر این تیم به لیگ برتر برگردد. مردم و هواداران انزلی واقعا دوست‌داشتنی هستند و جای آنها در لیگ برتر خالی است.

نکونام با اشاره به اینکه در نیمه اول ۲ گل زدیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم گفت: ملوان در دقایقی از بازی واقعا ما را اذیت کرد و شاید اگر کمی با تجربه‌تر بودند، می‌توانستند به گل هم برسند. ما می‌توانستیم در نیمه دوم به گل‌های بیشتری هم برسیم ولی ملوان تیم جان‌ داری بود و در این گرما واقعا خوب مقابل ما ایستادگی کرد.

وی افزود: بازیکنانی که امسال و پارسال با آنها کار کردم، واقعا بهترین بودند و از کار کردن با آنها لذت بردند. امیدوارم با قهرمانی و خوشحال کردن مردم هدیه خوبی به‌ هواداران و استان‌ خوزستان بدهیم و دل‌شان را شاد کنیم.

نکونام گفت: تیم ما متکی به هیچ بازیکنی نیست و همه برای فولاد خوزستان و برای این لباس تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان انزلی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران چهارشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

منبع: ایرنا