تاکنون دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شده اند و چند بازیکن دیگر نیز با پیشنهادهای خوب از سوی تیم های دیگر مواجه هستند. در حالی که پس از انتخاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان یک مدیر باتجربه برای باشگاه فولاد، انتظار می رفت تا تکلیف ادامه همکاری این باشگاه با جواد […]


تاکنون دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شده اند و چند بازیکن دیگر نیز با پیشنهادهای خوب از سوی تیم های دیگر مواجه هستند.

در حالی که پس از انتخاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان یک مدیر باتجربه برای باشگاه فولاد، انتظار می رفت تا تکلیف ادامه همکاری این باشگاه با جواد نکونام زودتر مشخص شود، نه تنها تاکنون خبری از وضعیت سرمربی تیم نیست، بلکه تاکنون دو بازیکن به صورت رسمی از تیم جدا شده اند و سایر نفرات نیز پیشنهادهای خوبی دارند که این می تواند برای تیم آسیایی خطرساز باشد.

به گزارش ایسنا، محسن فروزان اولین جدا شده از تیم فولاد بود که به گل گهر پیوست و روز گذشته نیز زبیر نیک نفس با قراردادی به عضویت تیم استقلال درآمد. جدایی این دو بازیکن که از مهره های اصلی فصل قبل تیم فولاد بودند، نگرانی هایی برای هواداران تیم ایجاد کرده است زیرا علاوه بر این نفرات، محمد آبشک هم روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره نشست و فرشاد احمدزاده نیز با پیشنهاد خوب سپاهان مواجه شده است و احتمال جدایی این دو بازیکن وجود دارد. حتی گفته می شود که پریرا نیز از استقلال پیشنهاد دارد و البته شنیده می شود که علی رغم این که سعادت حردانی هم از باشگاه استقلال پیشنهاد داشته، فولاد با این انتقال مخالفت کرده است.

تمام این ها نشان می دهد که اگر باشگاه فولاد طی امروز و فردا، تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص نکند، ممکن است با جدایی بیشتر مهره های اصلی خود مواجه شود، مهره هایی که در این دو فصل در ترکیب فولاد جا افتاده بودند. چنین شرایطی برای تیمی که باید در آسیا شرکت کند، نگران کننده است، آن هم در صورتی که هنوز به صورت رسمی پنجره باشگاه فولاد باز نشده است و از رای دادگاه CAS نیز خبری نیست.

شرایطی که اکنون باشگاه فولاد در آن قرار دارد، تا حدودی شبیه به شرایط باشگاه های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان است، تیم هایی که هنوز سرمربی ندارند و بازیکنان شان هم در حال جدایی هستند. البته انتظار مردم خوزستان از مسئولان باشگاه فولاد که باشگاهی با ساختار منظم و بودجه مشخص است، بیشتر است. هواداران فولاد انتظار دارند تا شرایط تیم شان زودتر مشخص شود تا از تیم های مدعی، عقب نماند.

البته به گفته گرشاسبی، با نکونام جلسه خوبی برای ادامه همکاری داشته اند و وکیل نکونام نیز طی روزهای گذشته از نظر مثبت شان برای همکاری مجدد خبر داد و اعلام کرده بود که منتظر جواب باشگاه هستند. در حال حاضر نیز این سرمربی منتظر پاسخ باشگاه است. هر چند بازهم شنیده می شود که  توافق برای همکاری صورت گرفته و این موضوع رسما امروز یا فردا از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت باشگاه فولاد با چه برنامه و هدفی پا به لیگ بیست و یکم می گذارد.

انتهای پیام