عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- مدیر روابط عمومی و رییس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: ۲ حادثه رانندگی در جاده شوش به اهواز ۱۱ مصدوم برجا گذاشت. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی اصل چهارشنبه افزود: واژگونی یکدستگاه تیبا در جاده شوش به اهواز بین روستای بیت طالب و حمزه در ساعت ۱۷:۱۵ […]

عصر خوزستان:

وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده شوش - اهواز با ۱۱ مصدوم

اهواز-ایرنا- مدیر روابط عمومی و رییس ایمنی اورژانس خوزستان گفت: ۲ حادثه رانندگی در جاده شوش به اهواز ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی اصل چهارشنبه افزود: واژگونی یکدستگاه تیبا در جاده شوش به اهواز بین روستای بیت طالب و حمزه در ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

وی گفت: پنج نفر از مصدومان این حادثه رانندگی به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند و یک مصدوم نیز در محل حادثه درمان شد.
شرهانی اصل اظهار داشت: در حادثه ای دیگر که ساعت ۲۱ و ۲۴ دقیقه امشب در جاده شوش به اهواز رخ داد یک دستگاه خودرو پیکان با سواری پژو برخورد کرد.

مدیر روابط عمومی و رییس ایمنی اورژانس خوزستان افزود: بر اثر این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که تمامی مصدومان برای درمان به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

منبع: ایرنا