مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را در جام حذفی تبریک گفت. به گزارش ایسنا، در متن پیام تبریک افشین حیدری آمده است: “شما جوانان برومند با اتحاد و همدلی و تلاشی بلاوصف موفق شدید با برد شیرین و غرورآفرین دل مردم شریف خوزستان و هواداران فهیم استان را شاد کنید.  یقینا […]


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را در جام حذفی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تبریک افشین حیدری آمده است:

“شما جوانان برومند با اتحاد و همدلی و تلاشی بلاوصف موفق شدید با برد شیرین و غرورآفرین دل مردم شریف خوزستان و هواداران فهیم استان را شاد کنید. 

یقینا دعای خیر مردم خوزستان و هواداران پرشور از ابتدای لیگ و در تک تک بازی ها بدرقه تان بوده است و این موفقیت ارزشمند با حمایت‌های بی دریغ شرکت صنایع فولاد  و همدلی شکل گرفته بین مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و اعضای تیم میسر شد که جای بسی قدردانی دارد.

بنده نیز به عنوان خادم جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان این برد شیرین و صعود به لیگ قهرمانان آسیا را خدمت جامعه ورزش و جوانان استان و مدیرعامل محترم باشگاه، سرپرست، کادر فنی، بازیکنان و سایر اعضای تلاشگر تیم فولاد و هواداران پرشور و فهیم این تیم، تبریک عرض می نمایم.

افشین حیدری 
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان”

به گزارش ایسنا، همچنین در متن پیام تبریک امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی، آمده است. 

“بنام خداوند بخشنده و مهربان

باشگاه فولاد خوزستان همواره مظهر مردانگی، صلابت و از همه مهم‌تر پهلوانی بوده و هست. آنها قهرمانی در میدان ورزش را با پهلوانی در عرصه‌ی زندگی تکمیل کردند.

در واقع صاحبان واقعی قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور شهدایی هستند که در راه اعتلای ایران اسلامی دست از جان شستند. جانبازانی هستند که با الگو گرفتن از سقای کربلا بخشی از وجودشان را نثار خاک وطن کردند و بانی این قهرمانی در حقیقت ایثارگرانی هستند که هشت سال جانانه در برابر تجاوز بعثیان مبارزه کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد و در نهایت صاحب این پیروزی همه کارکنان و مدیران مجموعه تولیدکننده فولادخوزستان هستند که در عرصه صنعت با تلاش و کوشش خویش پرچم اقتصاد ملی را برافراشته می نمایند.

امید که قهرمانی تیم شایسته فولاد خوزستان علاوه بر شادی‌ آفرینی برای مردم نجیب و خونگرم این استان، شروعی برای فتح قله‌ های موفقیت در عرصه‌ی بین‌المللی باشد.

اینجانب قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور را صمیمانه تبریک عرض نموده و از مدیرعامل باشگاه، سرمربی، بازیکنان، کادر فنی، هواداران خونگرم و تمامی اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برای رقم زدن این موفقیت بزرگ کمال تشکر را دارم.

سلامت و پایدار باشید”

انتهای پیام