عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران شرکت هفت تپه گفت: کارگران هفت تپه اجازه سوءاستفاده از گلایه مندی به حق خود را ندهند. به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شوش، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه ضمن تشریح پیگیری های انجام شده درخصوص وضعیت […]

عصر خوزستان:

کارگران هفت تپه اجازه سوءاستفاده از گلایه مندی به حق خود را ندهند

دزفول- ایرنا- استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران شرکت هفت تپه گفت: کارگران هفت تپه اجازه سوءاستفاده از گلایه مندی به حق خود را ندهند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شوش، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه ضمن تشریح پیگیری های انجام شده درخصوص وضعیت این شرکت افزود: باید پرداخت حقوق معوقه کارگران از محل تولید تسریع یابد.

 وی پایداری و برقراری شرکت و پرداخت مطالبات کارگران را ۲ اولویت مهم برای رفع مشکلات هفت تپه دانست و گفت: نمایندگان تشکل کارگری اجازه میدان داری و سوءاستفاده عناصر معاند از گلایه مندی بر حق کارگران شرکت هفت تپه را ندهند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه رفع مشکلات هفت تپه باید از طریق فرآیندهای کارگری و اجتماعی پیگیری شود، اظهارداشت: این مسایل نباید تبدیل به مسائل سیاسی و امنیتی شود.

وی در این نشست مکاتبات انجام شده برای رفع مشکلات شرکت هفت تپه را بررسی و در تماس تلفنی با مسئولان قضایی مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه را پیگیری کرد.

عدنان غزی فرماندار شوش نیز در این نشست پس از ارائه گزارش از آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه خواستار تعیین تکلیف این شرکت و پرداخت مطالبات کارگران شد.

نشست بررسی مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه به ریاست استاندار خوزستان و با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری، فرماندار شوش، مدیرکل سیاسی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نمایندگان شورای اسلامی کارگران این شرکت برگزار شد.

کارگران شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه چند روزی است نسبت به پرداخت نشدن حقوق معوقه اعتراض دارند.

این شرکت از ابتدای امسال بار دیگر به بخش دولتی بازگشته ولی همچنان مشکلات کارگری آن نظیر پرداخت نشدن حقوق پابرجا هستند. 

این شرکت با حدود پنج هزار کارگر در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است.

منبع: ایرنا