عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک شرکت بازرگانی در اهواز به دلیل تخلف، به برگشت دادن تسهیلات ارزی دریافتی از بانک انصار محکوم شد. به گزارش روزیکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، نعمت‌اله بیرانوندی بیان کرد: با شکایت بانک انصار یک شرکت بازرگانی […]

عصر خوزستان:

یک شرکت بازرگانی در اهواز به برگشت تسهیلات ارزی خود محکوم شد

اهواز – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک شرکت بازرگانی در اهواز به دلیل تخلف، به برگشت دادن تسهیلات ارزی دریافتی از بانک انصار محکوم شد.

به گزارش روزیکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، نعمت‌اله بیرانوندی بیان کرد: با شکایت بانک انصار یک شرکت بازرگانی در اهواز به برگشت تسهیلات ارزی به مبالغ ۴۲ میلیون و ۲۷ هزار روپیه، ۱۹۹ هزار و ۸۴۰ یورو، ۹۱ میلیون ون کره جنوبی  و ۴۵۸ هزار و ۱۶۲یوان چین، دریافتی از این بانک محکوم شد.

وی گفت: گزارش انجام ندادن تعهدات این شرکت برای رسیدگی به شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز ارجاع شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: این شرکت علاوه بر برگشت تسهیلات ارزی به تعلیق کارت بازرگانی و منع فعالیت محکوم شده است.

بیرانوندی ادامه داد: رییس شعبه هفتم پس از اخذ استعلام و احراز تخلف، حکم صادره توسط اجرای احکام تعزیرات حکومتی اهواز را اجرایی کرد.

تعزیرات حکومتی خوزستان در ۱۵ شهرستان شعبه رسیدگی دارد.

منبع: ایرنا