عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: ۱۸ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور در حال حاضر غیرفعال هستند. به گزارش ایرنا بابک دین پرست جمعه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی ۳،۴ و پنج اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: […]

عصر خوزستان:

۱۸ درصد واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی کشور غیرفعال هستند

اهواز-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: ۱۸ درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور
در حال حاضر غیرفعال هستند.

به گزارش ایرنا بابک دین پرست جمعه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی ۳،۴ و پنج اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکهزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این شهرک ها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بحث رفع مشکلات شهرک های صنعتی است افزود: موضوع بررسی واحدهای صنعتی مشکل دار خوزستان در شهرک ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است.

دین پرست با بیان اینکه در خوزستان ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد ادامه داد: ۵۲ واحد صنعتی در این شهرک ها در حال بهره برداری است.

و ی اظهار داشت:  در مجموع ۱۳۷۹ واحد صنعتی در این تعداد شهرک مستقر هستند که متاسفانه ۲۵ درصد از این واحدها غیرفعال هستند که این موضوع در ستاد تسهیل کشور بررسی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد: موضوع جاده های دسترسی به شهرک های صنعتی استان و زمین های مورد نیاز برای استقرار واحدهای جدبد از جمله مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور دیروز پنجشنبه به همراه هیاتی از مسئولان کشور که از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور هستند به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی خوزستان سفر کردند.

منبع: ایرنا