عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۸۸ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند. شکراله سلمان‌زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در شبانه روز گذشته ۱۳۷ نفر در آبادان، ۸۳ نفر در خرمشهر و ۶۸ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به بیماری کووید۱۹ […]

عصر خوزستان:

‌۲۸۸ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند

آبادان – ایرنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۸۸ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند.

شکراله سلمان‌زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در شبانه روز گذشته ۱۳۷ نفر در آبادان، ۸۳ نفر در خرمشهر و ۶۸ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند.

وی افزود: از ۲۸۸ مورد مثبت جدید کرونا در این منطقه ۱۱۹ نفر در آبادان ، ۷۷ نفر در خرمشهر و ۶۶ نفر در شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز ۲۹ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری و ۴۲ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بستری شدگان در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان را ۲۰۷ نفر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته موردی فوتی ناشی از کرونا در منطقه گزارش نشده است.

سلمان زاده گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۱۶ هزار و ۷۴۸ مورد بوده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۷ نفر بستری و ۱۱۰ هزار و ۴۳ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: از این تعداد مراجعان به مراکز نمونه گیری تا به امروز ۳۹ هزار و ۵۰۰ مورد مثبت مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شده اند که ۱۸ هزار و ۵۳۰ نفر مربوط به آبادان، ۱۲ هزار و ۲۲۶ نفر در خرمشهر و هشت هزار و ۷۴۴ نفر نیز از شادگان گزارش شده است.
شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

منبع: ایرنا