عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹در این شهرستان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان در حال تکمیل شدن است. نورالله طاهری شنبه ، اظهار داشت: افزایش تعداد بستری کرونایی در شادگان نگران کننده است و […]

عصر خوزستان:

ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شادگان در حال تکمیل است

آبادان – ایرنا – مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹در این شهرستان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان در حال تکمیل شدن است.

نورالله طاهری شنبه ، اظهار داشت: افزایش تعداد بستری کرونایی در شادگان نگران کننده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار جدید در بیمارستان این شهرستان بستری شدند.

وی افزود: ۲۵ تخت از ۱۶۶ تخت بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است ضمن اینکه بخشی از این بیماران به بیمارستان‌های آبادان منتقل می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ تست از مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی شادگان گرفته شد که تست ۵۶ نفر مثبت اعلام شد.

طاهری بیان کرد: از ۲ روز گذشته شهرستان شادگان به جمع شهرهای قرمز کرونایی خوزستان پیوست که شرایط و تعداد بستری‌های کرونا در بیمارستان این شهرستان فوق العاده نگران کننده است.

وی افزود: افزایش تعداد بیماران به گونه جدید کرونا و کاهش پروتکل‌های بهداشتی باعث شد شهرستان شادگان در وضعیت قرمز پر خطر قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: استفاده نکردن از ماسک، حضور در تجمع و میهمانی‌های خانوادگی، سفرهای غیرضروری و برگزاری مراسم جشن و عزا از عوامل اصلی ابتلا به کووید ۱۹ به شمار می‌روند.

طاهری اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری کرونا غلبه کرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

 شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

منبع: ایرنا