عصر خوزستان: اهواز – ایرنا- سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم گفت: تیم فولاد در اهواز به راحتی امتیاز نمی دهد. به گزارش ایرنا مازیار زارع سه شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در جام حذفی افزود: هر ۲ تیم سال سختی را در […]

عصر خوزستان:

سرمربی ملوان: بازی سختی مقابل فولاد داریم

اهواز – ایرنا- سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم گفت: تیم فولاد در اهواز به راحتی امتیاز نمی دهد.

به گزارش ایرنا مازیار زارع سه شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در جام حذفی افزود: هر ۲ تیم سال سختی را در لیگ برتر و دسته یک پشت سر گذاشتند و مستحق حضور در این مرحله بودند.

وی افزود: ما با تمام توان برابر حریف ظاهر می شویم و تلاش می کنیم با دست پر از میدان خارج شویم تا دل هواداران را شاد کنیم هر چند کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم ملوان گفت: امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند باشیم و هر تیمی که شایسته پیروزی است به حقش برسد.

وی افزود: همواره بازی بین تیم های شمال و جنوب فوتبال کشور دیدنی بوده و تماشاگران از آن لذت برده اند. از فولاد شناخت نسبتا خوبی داریم وبه خوبی می دانیم که برابر این تیم باید از موقعیت هایمان بهترین استفاده را ببریم.

دیدار تیم های فولاد و ملوان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۲۱ فردا چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

منبع: ایرنا