رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری ویژه بانوان، به مناسبت هفته ناجا خبر داد. سرهنگ افشین مهرآفرین در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا در نیمه دوم مهرماه، اظهار کرد: به این مناسبت مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری مختص […]


رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری ویژه بانوان، به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

سرهنگ افشین مهرآفرین در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا در نیمه دوم مهرماه، اظهار کرد: به این مناسبت مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری مختص بانوان هنرمند خوزستانی برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این مسابقه با موضوع عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای از رفتار صحیح یا غلط رانندگی خودرو، موتورسیکلت و حتی عابران پیاده برگزار خواهد شد بنابراین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی باید شامل رفتارهای صحیح یا غلط ترافیکی رانندگان، موتورسواران و عابران پیاده باشد.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: فیلم‌های ارسالی باید حداکثر ۶۰ ثانیه با حجم ۱۰۰ مگابایت باشند و با تلفن همراه و به صورت افقی گرفته شده باشند.
مهرآفرین با اشاره به در نظر گرفتن جوایز نفیسی برای برندگان، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وبگاه www.tb۱۴۰۰.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام