عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوزستان از منابع و ظرفیت های اقتصادی بسیار زیادی برخوردار است گفت: این تشکل سیاسی دارای بدنه کارشناسی در زمینه های مختلف، آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات و محرومیت های موجود استان با دولت جدید همکاری کند. علی کیهانیان چهارشنبه در حاشیه […]

عصر خوزستان:

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در رفع مشکلات خوزستان با دولت همکاری می‌کند

اهواز- ایرنا- دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه خوزستان از منابع و ظرفیت های اقتصادی بسیار زیادی برخوردار است گفت: این تشکل سیاسی دارای بدنه کارشناسی در زمینه های مختلف، آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات و محرومیت های موجود استان با دولت جدید همکاری کند.

علی کیهانیان چهارشنبه در حاشیه سفر به استان خوزستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به واسطه برخورداری از این بدنه کارآمد کارشناسی در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، شرایط فعلی استان خوزستان آسیب شناسی شده است.

وی با بیان اینکه نهادها و متولیان متعددی در کشور در خصوص شرایط استان خوزستان گزارش های آسیب شناسی تهیه کرده اند گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه از جمله تشکل های مردمی شناخته شده در بین مردم محسوب می شود به تهیه گزارش آسیب شناسی با نگاه و دغدغه های مردم به صورت کلان اقدام کرده است.

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: استان خوزستان نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد و به همان اندازه نیز معیشت و شرایط زندگی مردم آن نیز باید از زیرساخت های مورد نیاز برخوردار باشد.

کیهانیان با اشاره به اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرهای استان خوزستان دارای ساختار و اعضا است گفت: این تشکل انقلابی برگرفته از مردم، ارتباط نزدیکی با جامعه دارد و قطعا از جمله مراجع ارائه نظرات و مطالبات مردمی به بدنه دولت و حاکمیت خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان خوزستان در زمینه های مختلفی مانند محیط زیست، اشتغال، سرمایه گذاری، شبکه های دفع فاضلاب، آب شرب و … دچار چالش است و امیدواریم بتوانیم همزمان با آغاز بکار دفاتر ارتباط مردمی این جمعیت در شهرهای مختلف استان، زمینه پیگیری جدی مشکلات در استان فراهم شود.

کیهانیان با اشاره به اینکه در دیدار با استاندار خوزستان انتظارات به حق مردم از دولت بطور شفاف بیان شد ادامه داد: مدیریت ارشد استان خوزستان از سوابق اجرایی اثرگذاری در جایگاه های مختلف مدیریتی برخوردار است و استاندار خوزستان با توجه به تاکید شخص رئیس جمهوری مبنی بر ضرورت برخورداری این استان از مدیریتی توانمند، انتصاب انجام شده است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: اراده حاکمیت در رفع مشکلات استان خوزستان همزمان با استقرار دولت خدمت گذار با جدیت بیشتری همراه شده است و امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد شاهد بهبود زیرساخت های موجود در استان خوزستان باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تلاش های صورت گرفته کادر درمان برای مقابله با کرونا در خوزستان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف سفر امروز به خوزستان، قدردانی از تلاشگران این عرصه بود.

کیهانیان به موضوع ضرورت پوشش عمومی واکسیناسیون در شهرهای خوزستان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان خوزستان برای اقناع عمومی جهت دریافت واکسن تلاش خواهد کرد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی یادآورشد: در سفر به خوزستان با مدیران دستگاه های اجرایی مختلف که در تسهیل سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار مرتبط هستند نیز نشست های کارشناسی برگزار شد و پیشنهادات مربوط در این زمینه ارائه شد.

وی یادآورشد: یکی از برنامه ریزی هایی که در استان خوزستان دنبال خواهد شد، بررسی قوانین و رویه های زائد در امر سرمایه گذاری و اشتغالزایی است که این موضوع از طریق کارگروه های کارشناسی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیگیری می شود.

بر اساس این گزارش، در سفر امروز دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی مصطفی جلالی به عنوان دبیر این تشکل در استان خوزستان معارفه شد.

منبع: ایرنا