معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شان تیم‌های نفتی خوزستان و فوتبال‌دوستان این نیست که مبلغی به تیم‌های نفتی با رایزنی و به صورت قطره چکانی داده شود و بعد فصل تمام شود و بازهم به نقطه اول برگردیم. رضا نجاتی در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز (شنبه، ۱۳ شهریورماه) در استانداری برگزار […]


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شان تیم‌های نفتی خوزستان و فوتبال‌دوستان این نیست که مبلغی به تیم‌های نفتی با رایزنی و به صورت قطره چکانی داده شود و بعد فصل تمام شود و بازهم به نقطه اول برگردیم.

رضا نجاتی در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز (شنبه، ۱۳ شهریورماه) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در خوزستان به واسطه علاقه‌مندی، بسیار جوانان به فوتبال و به پشتوانه نفت، دو سه تیم لیگ برتری در خوزستان شکل گرفتند که این تیم‌ها نیز با حمایت‌های کم و زیاد تا به امروز فعالیت داشته‌اند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در قبال ورزش، ادامه داد: قرار بر این است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی، این شرکت‌ها را سازماندهی کند. ساماندهی نشدن این شرکت‌ها که تعدادشان در خوزستان کم نیست، باعث شده که برخی از آن‌ها از مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی درمورد آن، فراری باشند. باید مشخص باشد که این شرکت‌ها چه مقدار اعتبار برای مسئولیت اجتماعی در نظر می‌گیرند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ما در استانی زندگی می‌کنیم که موضوع نفت و تیم‌های‌مان با هم عجین هستند. تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، دو تیم با پشتوانه نفتی هستند که یک ظرفیت خوب بوده و باید آن‌ها را دنبال کنیم. خوزستان دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که یکی از نمایندگان ما، رییس کمیسیون انرژی و نایب‌رییس او نیز خوزستانی است. آقایان نماینده در زمان انتخابات یکی از بحث‌های‌شان در دوران تبلیغات، ورزش و جوانان بود که اکنون باید از این ظرفیت برای کمک به ورزش استفاده شود.
وی افزود: نظر من این است که یک جلسه خاص با حضور دوستان مجمع نمایندگان خوزستان برگزار شود و آن‌ها پاسخگوی صحبت‌های خود در خصوص ورزش باشند و کمک دهند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود. ضمن این‌که باید رییس کمیسیون انرژی نیز در جلسه حضور پیدا کند و مسئولان دو تیم نفتی هم باشند و بگویند که وضعیت تیم‌هایشان به چه صورتی است.
نجاتی عنوان کرد: همچنین باید یک جلسه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان، وزارت نفت، استاندار خوزستان،  رییس مجمع نمایندگان خوزستان و رییس کمیسیون انرژی برگزار شود و تکلیف دو تیم نفتی مشخص شود. استخوان لای زخم ماندن درست نیست. شان این‌ تیم‌ها و فوتبال‌دوستان خوزستان این نیست که مبلغی به تیم‌های نفتی با رایزنی و به صورت قطره چکانی داده شود و بعد فصل تمام شود و بازهم به نقطه اول برگردیم. باید یک بار برای همیشه تیم‌های نفتی خوزستان تعیین تکلیف شوند.
وی بیان کرد: باید در جلسه‌ای که برگزار می‌شود، مشخص شود که دیدگاه وزارت نفت و وزیر جدید نسبت به تیم‌های نفتی خوزستان چیست که یقینا باتوجه به دید دولت جدید، فعالیت این تیم‌ها ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به مطرح شدن فروش امتیاز تیم استقلال خوزستان، گفت: استانداری با فروش تیم‌ها مخالف است و اگر قرار است تیمی به فروش برسد باید در همین استان خرید و فروش شود.
انتهای پیام