معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: در جشنواره رجایی به دنبال حل مشکلات مردم هستیم. محسن قارونی در مراسم معرفی برترین دستگاه های اجرایی خوزستان در جشنواره “شهید رجایی” که امروز ۳۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هدف از ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهیدرجایی، فرهنگ ارتقا و بهبود […]


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: در جشنواره رجایی به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

محسن قارونی در مراسم معرفی برترین دستگاه های اجرایی خوزستان در جشنواره “شهید رجایی” که امروز ۳۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هدف از ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهیدرجایی، فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی استان در خدمت رسانی به آحاد جامعه است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در جشنواره شهید رجایی ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان به صورت شکلی و بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی انجام شده است و هدف ارزش گذاری بر عملکرد دستگاه های اجرایی در راستای مسئولیت های محول شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: ما در جشنواره رجایی به دنبال حل مشکلات مردم هستیم. به دلیل شرایط کشور و تحریم های ظالمانه، مشکلات مردم در کشور بسیار زیاد است و همه تلاش مدیران این است تا مشکلات مردم رفع شود و در جهت تسهیل زندگی مردم قدم برداشته شود.
قارونی با تاکید بر اهمیت رفتار اخلاقی مناسب با مراجعه کنندگان به ادارات عنوان کرد: رفتار و اخلاق و تواضعی که با مراجعه کنندگان داریم بسیار مهم است و باید به این مساله توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه وجود مدیران بدون وجود ارباب رجوع بی معنی است، ادامه داد: مراجعه کننده ای که به اداره مراجعه می کند ولی نعمت و به معنای واقعی ارباب رجوع است.
انتهای پیام