سیداکبر پورموسوی از فسخ توافقی با باشگاه نفت‌مسجدسلیمان، خبرداد. به گزارش ایسنا، سیداکبر پورموسوی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فسخ توافقی با باشگاه نفت مسجدسلیمان، خبر داد و مدعی شد که در مخالفت‌های صورت گرفته برای بازگشت او به نفت ردپای یک ایجنت معروف بی‌تاثیر نبوده است. در ادامه صحبت‌های این […]


سیداکبر پورموسوی از فسخ توافقی با باشگاه نفت‌مسجدسلیمان، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سیداکبر پورموسوی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از فسخ توافقی با باشگاه نفت مسجدسلیمان، خبر داد و مدعی شد که در مخالفت‌های صورت گرفته برای بازگشت او به نفت ردپای یک ایجنت معروف بی‌تاثیر نبوده است. در ادامه صحبت‌های این مربی را می‌خوانید:

“سلام بر ایل بزرگ بختیاری
سلام بر شیران زاگرس
سلام بر مردم شریف مسجدسلیمان و هواداران خونگرم نفت
همان‌گونه که در جریان هستید امروز جلسه‌ای در تهران با حضور آقایان نظری، سلیمانی و داراب‌پور به جهت رفع مشکلات تیم و سوءتفاهم‌ها برگزار شد و بنده با حضور خود در این جلسه ثابت نمودم که به قراردادم پایبند بوده و برای ادامه همکاری با باشگاه نفت هیچ‌گونه مشکلی و شرطی نداشته و نخواهم داشت.

خدمتتان عرض کنم جلسه به شکل خوبی پیش رفت و برنامه‌ها و موضوع جذب بازیکنان مطرح شد و در انتهای جلسه برای تایید نهایی با اعضای محترم هیات‌مدیره و جناب فرماندار تماس گرفته شد که متاسفانه با مخالفت شدید برخی از اعضای خاص محترم هیات مدیره و جناب فرماندار محترم برای ادامه همکاری بنده مواجه شد و این عزیزان تاکید به قطع همکاری داشته‌اند، هرچند در این مخالفت‌ها رد پای یک ایجنت معروف که اتفاقا امروز در هتل محل اقامت دیده شد، بی‌تاثیر نبود. لذا به احترام مردم شریف و هواداران نفت‌مسجدسلیمان و آرامش بازیکنان به صورت توافقی و دوجانبه قرارداد خود را با باشگاه فسخ نمودم. 

در پایان اگرچه فرصت خدمت میسر نشد اما به عنوان فرزند خوزستان برای موفقیت تیم نفت همیشه دعاگو خواهم بود. ان‌شاءالله در آینده فرصت خدمت به ایل بزرگ بختیاری بی‌شک رقم خواهد خورد.”

انتهای پیام