مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم آسیب‌شناسی رغبت نداشتن برخی افراد به دریافت واکسن تاکید کرد. رضا نجفی در جلسه قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اثر مستقیم دریافت واکسن بر کاهش مرگ و میر […]


مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم آسیب‌شناسی رغبت نداشتن برخی افراد به دریافت واکسن تاکید کرد.

رضا نجفی در جلسه قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اثر مستقیم دریافت واکسن بر کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، واکسیناسیون بیشتر مورد توجه تمام دنیا قرار گرفته است و امیدواریم با این اقدام، حداقل بخشی از جامعه در مقابل ویروس ایمن شوند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: تاکنون ستاد ملی مقابله با کرونا راهکاری برای اجباری شدن واکسیناسیون ارائه نداده است و ما نیز برای این کار باید مصوبه بالادستی داشته باشیم زیرا ممکن است تصمیم‌گیری منطقه‌ای در این خصوص موجب نارضایتی شود. البته با این وجود، فعلا می‌توان با سازوکارهایی مردم را به دریافت واکسن سوق داد.
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه اگر استقبال از واکسیناسیون زیاد نیست، به گسترش مراکز واکسیناسیون نیز نیازی نیست، گفت: برخی شهرستان‌ها بافت قومیتی و عشایری دارند و تن به تزریق واکسن نمی‌دهند بنابراین باید عوامل رغبت نداشتن برخی افراد به واکسیناسیون، آسیب‌شناسی شود.
وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی بیان کرد: بحث‌های مربوط به مرزها و احتمال ورود زائران اربعین به خوزستان از این مرزها نیز در ستاد اربعین حسینی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام