باشگاه استقلال ملاثانی برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور تاکنون با هفت بازیکن قرارداد امضا کرده و با یک بازیکن خود تمدید کرده است. تیم استقلال ملاثانی فصل گذشته در اولین حضور خود در لیگ یک فوتبال کشور علی‌رغم تمام کمبودهای مالی و امکاناتی و در حالی‌که از داشتن یک ورزشگاه محروم بود و […]


باشگاه استقلال ملاثانی برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور تاکنون با هفت بازیکن قرارداد امضا کرده و با یک بازیکن خود تمدید کرده است.

تیم استقلال ملاثانی فصل گذشته در اولین حضور خود در لیگ یک فوتبال کشور علی‌رغم تمام کمبودهای مالی و امکاناتی و در حالی‌که از داشتن یک ورزشگاه محروم بود و تمام بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌کرد، توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و در لیگ یک بماند.
به گزارش ایسنا، این تیم برای دومین حضور در این رقابت‌ها چند روزی است که تمرینات خود را با تست‌گیری از بازیکنان بومی و غیربومی زیر نظر ابراهیم اشکش سرمربی فصل گذشته خود در شهر ملاثانی آغاز کرده است.
باشگاه استقلال ملاثانی ضمن تست‌گیری، تاکنون توانسته با چند بازیکن قرارداد همکاری امضا کند؛ علی‌سینا ربانی و رضا احمدی بازیکنان سابق فولاد خوزستان، محمد سواری، امیر مکینه‌کار و رضا احمدیان‌زاده بازیکنان سابق فولاد نوین، محمد محمدی بازیکن سابق ملی‌حفاری و پیمان زارع بازیکن سابق قشقایی شیراز را به خدمت گرفته و با محمد مدملیسی بازیکن فصل قبل خود نیز تمدید کرده است.
انتهای پیام