عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مرکز بهداشت دزفول اعلام کرد: متولدین سال۷۲ و قبل از آن می‌توانند از فردا چهارشنبه برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی دزفول مراجعه کنند. به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، متولدان ۱۳۷۲ و ماقبل آن می‌توانند برای دریافت واکسن کووید ۱۹ از فردا چهارشنبه با مراجعه به یکی از مراکز شهدای بسیج، […]

عصر خوزستان:

متولدین ۷۲ به بالا در دزفول برای واکسیناسیون کرونا فراخوان شدند

دزفول- ایرنا- مرکز بهداشت دزفول اعلام کرد: متولدین سال۷۲ و قبل از آن می‌توانند از فردا چهارشنبه برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی دزفول مراجعه کنند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، متولدان ۱۳۷۲ و ماقبل آن می‌توانند برای دریافت واکسن کووید ۱۹ از فردا چهارشنبه با مراجعه به یکی از مراکز شهدای بسیج، حسینیه ثارالله و سالن غدیر نسبت به دریافت نوبت اول واکسن اقدام کنند.

بنا به اعلام این روابط عمومی، سالن غدیر پس از بلوار شاه خراسان، مرکز تجمیعی شهدای بسیج واقع در کوی پردیس و مرکز تجمیعی حسینیه ثارالله نوبت اول سینوفارم، نوبت اول برکت و نوبت‌ اول آسترازنکا را تزریق می‌کنند.

همچنین مرکز تجمیعی حاج محمد اسماعیل درویش زاده واقع در بلوار پیام آوران نوبت دوم سینوفارم، نوبت دوم برکت و نوبت دوم آسترازنکا و مرکز تجمیعی شهید رجائی (تربیت معلم) واقع در بلوار علامه مخبر نیز فقط واکسیناسیون مشاغل، صنایع و ادارات‌ را تزریق می کند .

مرکز تجمیعی درمانگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز فقط واکسیناسیون دانشجویان را انجام می‌دهد.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی است. 

منبع: ایرنا