عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از این قشر جامعه‌ای قدرتمند ساخت. به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی عصر روز چهارشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان که در بیت وی انجام شد بیان کرد: باید […]

عصر خوزستان:

معاون رییس جمهوری: زنان مظهر ایستادگی و سازندگی هستند

اهواز – ایرنا – معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از این قشر جامعه‌ای قدرتمند ساخت.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی عصر روز چهارشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان که در بیت وی انجام شد بیان کرد: باید با حمایت از زنان شرایط را برای فعالیت اقتصادی آنها بیشتر فراهم‌کنیم. 
وی با بیان اینکه نخستین سفر استانی خود را به خوزستان اختصاص دادم افزود:خوزستان را وطن خود می‌دانم و در دوران دفاع مقدس و جوانی خود را در این استان سپری کردم.
خزعلی گفت: خوزستان برای من پر از خاطره است و البته محرومیت‌های استان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن باعث شد که خوزستان دچار مشکلات زیادی شود.
وی ادامه داد: محرومیت و مشکلات موجود در خوزستان مسوولیت دولت را سنگین تر می کند، به همین‌منظور رییس جمهوری تاکید دارند که به خوزستان نگاه ویژه داشته باشیم.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بیان کرد: باید زمینه تقویت و آموزش در بحث فرهنگی و نیز سواد رسانه‌ای بانوان را فراهم کرد و تا جایی که امکان باشد حمایت خواهیم کرد.
خزعلی با اشاره به تاخیر افتادن ازدواج جوانان در جامعه افزود: این امر باعث نزولی شدن نرخ جمعیت شده که بسیار نگران کننده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به رعایت حجاب اسلامی در جامعه بیان کرد: برای بهبود حفظ و رعایت حجاب در جامعه ابتدا باید این فرهنگ را در ادارات و دانشگاه ها ترویج داد؛ می‌توان با پوشش زیبا و خوشرنگ زنان و جوانان را به رعایت حجاب ترغیب کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت:نخستین سفر معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به خوزستان صورت گرفته که امید است حضور وی برای استان مایه خیر و برکت باشد.
رضا نجاتی افزود: امید است که با حمایت دولت شرایط برای فعالیت اقتصادی زنان فراهم شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر امروز در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد.حضور در نشست هایی با موضوع دفاع مقدس و بررسی مشکلات بانوان خوزستانی و زنان موفق از برنامه‌های سفر خانم خزعلی است.

منبع: ایرنا