عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت به دلیل نابرابر بودن در جذب بازیکن با سایر تیم‌ها، فصل سختی در انتظار دارد. علیرضا منصوریان روز شنبه ، بیان کرد: تیم صنعت‌نفت تمرینات خود را دیر آغاز کرد و نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری عقب است. وی […]

عصر خوزستان:

منصوریان: صنعت‌نفت آبادان فصل سختی در لیگ برتر پیش رو دارد

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت به دلیل نابرابر بودن در جذب بازیکن با سایر تیم‌ها، فصل سختی در انتظار دارد.

علیرضا منصوریان روز شنبه ، بیان کرد: تیم صنعت‌نفت تمرینات خود را دیر آغاز کرد و نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری عقب است.

وی افزود: چند خرید مناسب در خط دفاعی و حمله داشتیم اما برای تقویت تیم هنوز در خط دفاعی و میانی نیاز به خرید بازیکن داریم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: شروین بزرگ را در خط حمله جذب کردیم زیرا تیم در چند سال اخیر بازیکن سر زن نداشت و امسال این بازیکن برای تیم مثمرثمر خواهد بود.

منصوریان با اشاره به آنچه که جدال نابرابر تیم‌ها در لیگ برتر در جذب بازیکن خواند افزود: ۱۰ یا ۱۱ بازیکن به لحاظ مالی به گونه‌ای هستند که ما توان جدال برای جذب آنها را نداریم و بیشتر به بازیکنان جوان و آینده‌دار خوزستان تکیه خواهیم کرد.

وی خواستار حمایت همه جانبه از تیم صنعت‌نفت آبادان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر شد و ادامه داد: آبادان مهد فوتبال است و دارای پیشکسوتان خوش نامی است که انتظار می‌رود امسال از تیم صنعت نفت حمایت کنند.

وی بیان کرد:البته از مسوولان سیاسی به ویژه سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتظار حمایت به ویژه در بخش مالی داریم.

منصوریان گفت:مدیریت باشگاه صنعت نفت تاکنون حمایت خوبی از تیم داشته و در تلاش است تا چند بازیکن مورد نظر را برای تیم جذب کند.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال آبان امسال آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا