نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نمایندگان استان اجازه دهند استاندار جدید خوزستان در تعیین مدیران استانی دستش باز باشد. حجت‌ الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز، ۱۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ۴۲ سال است که خداوند فرصت خدمتگزاری انقلاب به مردم را […]


نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نمایندگان استان اجازه دهند استاندار جدید خوزستان در تعیین مدیران استانی دستش باز باشد.

حجت‌ الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز، ۱۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ۴۲ سال است که خداوند فرصت خدمتگزاری انقلاب به مردم را داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مسئولان به شکلی از همه توان و ظرفیت خود استفاده کنند تا در زمانی که دست‌شان از مدیریت کوتاه شد، جایی برای “ای کاش” گفتن باقی نماند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اکنون با روی کار آمدن دولت مردمی، فرصت خدمتگزاری فراهم شده است و در این زمینه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از همه ظرفیت برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مردم خوزستان استفاده شود.

موسوی‌فرد عنوان کرد: توجه به عمران و آبادانی، توجه به اقتصاد، تاکید بر تقوا و اهمیت بر نقش آن در زندگی انسان، تلاش و کوشش برای جلب رضایت مردم به ویژه محرومان و… از جمله تاکیدات امیرالمومنین به مالک اشتر است که باید مورد توجه مسئولان دولت برای خدمت به مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به تخلف‌های مالی در برخی از دستگاه‌ها گفت: این مساله به این دلیل بوده که نظارت ضعیف بوده است و باید در همه دستگاه‌های اجرایی ناظرانی حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دغدغه اول مساله کرونا است و باید به آن توجه شود، گفت: همچنین دغدغه مردم اربعین است و باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود تا سهمیه برای حضور در کشور عراق بیشتر شود و دیپلماسی در این خصوص فعال‌تر عمل کند.

موسوی‌فرد ادامه داد: ۱۰۰ واحد صنعتی، کشاورزی و خدماتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در استان وجود دارد که با تکمیل این واحدها برای ۳۶ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود و باید به این مهم توجه جدی کرد.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۱۷ واحد مختلف در استان راکد و یا با اندک ظرفیت فعال هستند که می‌توان با فعال کردن ۱۰۰ درصدی ظرفیت آن‌ها برای بیش از ۶۰ هزار نفر شغل ایجاد کرد.

امام جمعه اهواز گفت: توجه ویژه به بخش کشاورزی و مدیریت توزیع آب و همچنین مساله مسکن در خوزستان بسیار مهم است و باید به آن‌ها توجه شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت جامع و فراجناحی و شایسته‌سالاری است، گفت: نمایندگان استان اجازه دهند استاندار خوزستان در تعیین مدیران استانی دستش باز باشد.

وی ادامه داد: از استاندار خوزستان درخواست داریم که به این مساله توجه داشته باشد که به استانی آمده که پشت میزنشینی معنا ندارد و باید شبانه‌روز در میدان بود.

انتهای پیام