مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران قول داد که هاشمیه متقیان‌معاوی به استخدام این شرکت درآید و از مهرماه سال جاری فعالیت خود را شروع کند. حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران در مراسمی از هاشمیه متقیان‌معاوی بانوی طلایی خوزستان در رشته پرتاب نیزه و زهرا کرم‌زاده مربی او در پارالمپیک توکیو، تقدیر کرد. به گزارش ایسنا، در […]


مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران قول داد که هاشمیه متقیان‌معاوی به استخدام این شرکت درآید و از مهرماه سال جاری فعالیت خود را شروع کند.

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران در مراسمی از هاشمیه متقیان‌معاوی بانوی طلایی خوزستان در رشته پرتاب نیزه و زهرا کرم‌زاده مربی او در پارالمپیک توکیو، تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی‌حفاری ایران و معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز حضور داشتند.
زهرا کرم‌زاده مربی خوزستانی تیم‌ملی پارا دو و میدانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این مراسم مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری ایران به هاشمیه متقیان‌معاوی قول استخدام در این شرکت را داد و قرار شد مجوز استخدام او از وزیر نفت اخذ شود تا او از مهرماه در شرکت ملی‌حفاری مشغول به فعالیت شود.
وی افزود: آقای گلپایگانی همچنین عنوان کرد، ورزشکارانی که از مناطق محروم این چنین افتخارآفرینی می‌کنند باید حمایت شوند. هنر این است که ورزشکار در محرومیت بتواند به عالی‌ترین سطح برسد. ضمن این‌که او خطاب به روابط عمومی این شرکت گفت که به نظر من زندگی‌نامه خانم متقیان که پر از اتفاقات و فراز و نشیب بوده است باید به صورت کتاب نوشته شود و من تمام هزینه‌های مربوط به تهیه این کتاب را متقبل می‌شوم.
انتهای پیام