مربی خوزستانی تیم‌ملی پارا دو و میدانی گفت: پیش از حضور هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو، به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پخش سرود کشورمان را از قبل تصویرسازی کرده بودیم. زهرا کرم زاده امروز (جمعه، ۱۲ شهریور) در مراسم استقبال از او و هاشمیه متقیان‌معاوی بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک توکیو، […]


مربی خوزستانی تیم‌ملی پارا دو و میدانی گفت: پیش از حضور هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو، به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پخش سرود کشورمان را از قبل تصویرسازی کرده بودیم.

زهرا کرم زاده امروز (جمعه، ۱۲ شهریور) در مراسم استقبال از او و هاشمیه متقیان‌معاوی بانوی طلایی خوزستان در پارالمپیک توکیو، در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این مدال برای ما قابل پیش‌بینی بود زیرا باتوجه به سختی‌هایی که در این مسیر کشیده بودیم، از قبل این نتیجه را پیش‌بینی کرده بودیم. زمانی که داشتیم به توکیو می‌رفتیم، خانم متقیان استرس‌هایی داشت که به او گفتم باتوجه به تلاش‌هایی که داشتیم، مدال تو در توکیو است و ما داریم می‌رویم که مدال را برداریم و بیاوریم.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ما حتی تصویرسازی به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پخش شدن سرود کشورمان را از قبل داشتیم و خدا هم روز مسابقه یاری کرد و توانستیم به موفقیت و آن‌چه پیش‌بینی کرده بودیم، برسیم.
این مربی گفت: رکورد ورزشکار ما عالی بود، البته او دو رقیب سرسخت هم از برزیل و لیتوانی داشت. حتی ورزشکار برزیلی دور از انتظار ما در توکیو رکورد خوبی ثبت کرد اما متقیان هرچه داشت را در زمین اجرا کرد و خدا را شکر توانست دل مردم را شاد کند.
وی بیان کرد: مدال‌آوری در توکیو، ابتدای راه ورزشکار ما است. در ادامه نیز بازی‌های پارآسیایی را داریم که قطعا رکوردها هم افزایش پیدا می‌کند. هدف ما این است، زمانی به رکورد برسیم که فاصله رکوردی‌مان با رقبای اصلی‌ از کشورهای دیگر بسیار باشد.
کرم‌زاده در پایان نیز از حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نصیری معاون وی و ناصری‌مقدم معاون بانوان این اداره‌کل بابت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های‌شان قدردانی کرد و گفت: یک موفقیت به تنهایی امکان‌پذیر نیست و اگر ورزشکاران توانمند حمایت شوند، قطعا به نتیجه می‌رسیم. خوزستان دارای پتانسیل‌ خوبی به ویژه در بخش بانوان است که نیاز به حمایت دارند.
انتهای پیام