جلسه‌ای امروز با حضور پورموسوی و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان برای ادامه همکاری برگزار شد. شهرام داراب‌پور مسئول کارگروه ورزش نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد:‌ امروز با حضور آقای پورموسوی و مدیرعامل باشگاه نفت، جلسه‌ای در تهران داشتیم که من هم طبق وظیفه و خواسته‌ای که وجود داشت، در جلسه […]


جلسه‌ای امروز با حضور پورموسوی و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان برای ادامه همکاری برگزار شد.

شهرام داراب‌پور مسئول کارگروه ورزش نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد:‌ امروز با حضور آقای پورموسوی و مدیرعامل باشگاه نفت، جلسه‌ای در تهران داشتیم که من هم طبق وظیفه و خواسته‌ای که وجود داشت، در جلسه حضور داشتم. در این جلسه پورموسوی توضیحاتی ارائه داد که قابل قبول بود و سوءتفاهمی وجود داشت که به او گفتیم برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: با ارائه توضیحات از سوی پورموسوی، به ادامه همکاری راضی بودیم و قرار شد این مربی عصر امروز در محل تمرین حاضر شود اما بعد از صحبت‌های ما، نماینده حقوقی باشگاه عنوان کرد که مسئولان شهری نمی‌خواهند که پورموسوی باشد و اگر این مربی در تیم باشد، آن حمایت و همکاری لازم را با باشگاه ندارند.

مسئول کارگروه ورزش نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشخیص من این بود که این مربی بومی به کارِ ورزش شهرستان مسجدسلیمان می‌خورد زیرا هم بومی است و هم نگاه مثبتی به جوان‌های تیم و حتی استفاده از مربیان بومی دارد و به همین دلیل عنوان کردم که قطع همکاری را حرفه‌ای نمی‌دانم و به صلاح شهر نیست. ضمن این‌که گفتم چون نماینده حقوقی، اسم مسئولان شهری را آورده است باید حتما با آن‌ها صحبت کنم و بعد تصمیم‌گیری شود.

وی بیان  کرد: به هر حال برای ادامه همکاری با پورموسوی توافق کرده بودیم و دلایل او را موجه می‌دانستیم و اگر آن صحبت‌ها از سوی نماینده حقوقی باشگاه نمی‌شد، همکاری این مربی از همین امروز ادامه پیدا می‌کرد. به هر حال تلاش می‌کنیم تا امشب تکلیف همکاری مشخص شود.

انتهای پیام