مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کسب ۸ رتبه کشوری دانش آموزان و معلمان خوزستانی در دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد. کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح […]


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کسب ۸ رتبه کشوری دانش آموزان و معلمان خوزستانی در دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جشنواره نوجوان سالم در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: از اهداف این جشنواره می‌توان به گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به محورهای این جشنواره، گفت: این جشنواره با محوریت بهداشت، روان، پیشگیری از دخانیات، پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر و گرایش به خشونت در قالب آثاری چون مقاله‌نویسی، نقاشی، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه‌ای و ابتکارات پیشگیری و… برگزار می‌شود.
مودت در پایان با بیان اینکه دانش آموزان و معلمان خوزستانی در دهمین دوره این جشنواره موفق به کسب هشت رتبه برتر کشوری شدند، خاطرنشان‌کرد: در مرحله استانی این جشنواره تعداد ۱۲ هزار و ۵۲۱ اثر  توسط دبیرخانه استانی جشنواره دریافت شده بود که پس از داوری‌های صورت گرفته، آثار نفرات اول تمامی رشته‌ها به مرحله کشوری راه یافتند.
انتهای پیام