سرپرست باشگاه نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: حتی برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم. جهانگیر کی‌شمس در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که امروز (شنبه، ۱۳ شهریورماه) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: به نظر من نگرش مجلسی‌ها و مواد قانونی، بدون توجه به شرایط حاد منطقه […]


سرپرست باشگاه نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: حتی برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم.

جهانگیر کی‌شمس در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که امروز (شنبه، ۱۳ شهریورماه) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: به نظر من نگرش مجلسی‌ها و مواد قانونی، بدون توجه به شرایط حاد منطقه است. مواد قانونی را بدون راهکار مصوب می‌کنند و این موضوعات نیز رفته‌رفته به نحوی چالش ایجاد می‌کند که حل آن زمان بسیاری می‌خواهد که من معتقدم تداوم این مشکلات حتی در آینده نزدیک باعث مشکلات دیگری در استان می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شرایط باشگاه نفت آبادان به صورتی است که برای کوچکترین کارها، مدیران نفتی مشکلات حاد دارند. برخی تیم‌ها قراردادهای میلیاردی با بازیکنان می‌بندند و کار را برای تیم‌های نفتی خوزستان بسیار مشکل می‌کنند زیرا پس لرزه‌های آن، امروز در قرارداد بازیکنان تیم‌های پایین دستی دیده می‌شود. توازن در مبلغ قراردادها در حال بهم خوردن است و هیچ دستگاه نظارتی‌ هم نیست که معیار و اندازه‌ای برای این قراردادها بگذارد. به نظر من با تداوم این روال، طی چند سال آینده سه چهار تیم فقط می‌توانند تیم‌داری کنند.

سرپرست باشگاه نفت آبادان گفت: از همین الان نیز حدود ۸۰ درصد نتایج فصل بیست و یکم نیز برای خیلی‌ها روشن است. تیمی که ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده و بهترین لایه دفاعی را درست می‌کند و بهترین اردو را برگزار می‌کند، هیچ دغدغه‌ای ندارد و بعد تیم‌های نفتی که در دو نقطه محروم کشور هستند، با این تیم‌ها شرایط مساوی ندارند.

وی افزود: واقعا برای گرفتن آب معدنی مشکل داریم و نمی‌دانم باید این موضوع را به چه کسی بگویم. اگر قانون این است، پس تیم‌های نفتی را منع کنند و بگویند شما اجازه ورود به فوتبال را ندارید. وقتی کل پول در نظر گرفته شده برای ما، ۲۰ میلیارد تومان است و آن را هم پرداخت نکردند، چکار کنیم؟ ۲۰ میلیارد تومان پول یک بازیکن است و من باید با تمام این مشکلات بسازم و آیا مگر می‌شود با فلان تیم مدعی جنگید؟ این واقعا عدالت نیست.

کی‌شمس بیان کرد: یک سردرگمی خاصی داریم و شاکله تیم از بین رفته است. حداقل نفت‌مسجدسلیمان با فکری به توافق رسیده است اما من حتی امروز به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانم با سرمربی به توافق برسم و اصلا نمی‌دانم باید چکار کنم.

وی گفت: صدا و سیما باید در پرداخت حق پخش تلویزیونی کمک کند اما زور ما به صدا و سیما و وزارت نفت نمی‌رسد و بعد نیز باید در آبادان پاسخگوی همه باشیم. مشکلات تیم صنعت نفت بیش از حد تصور است و اگر بخواهم تمام موارد را بگویم شاید باید سال‌ها درباره آن‌ها حرف بزنم. هتل فردوسی مبلغ ۶۸۰ میلیون تومان از ما پول می‌خواهد که از اسفندماه سال گذشته تاکنون نتوانسته‌ایم آن را پرداخت کنیم. باتوجه به مشکلات فراوان، نمی‌دانم با خودم چند چند هستم. از من می‌خواهند که بهترین مربی را بیاورم که در همین جا باید از پورموسوی که در آن شرایط سخت کنار ما بود تشکر کنم زیرا به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم به او کمک کنیم و بعد هم نفت نتوانست نتیجه لازم را بگیرد و بعد تمام گناه‌ها پای این مربی و هیات مدیره نوشتند و هیچ کدام از مسئولان شهری نیامدند و بگویند که ما هم گناه‌کار بودیم.

کی‌شمس با بیان این‌که وزیر ورزش نیز قول همکاری داده است که باید عملیاتی شود، ادامه داد: اگر این شرایط تداوم داشته باشد، شاید حتی نتوانیم سرمربی انتخاب و بازیکن جذب کنیم و به اردو برویم. اگر امروز به من ۲۰ میلیارد تومان بدهند، به درد من می‌خورد و فردا روزی حتی ۳۰۰ میلیارد تومان هم به درد من نمی‌خورد زیرا تمام بازیکنان جذب تیم‌های دیگر شده‌اند و من می‌خواهم دیگر چکار کنم. با این شرایط، تیم‌های نفتی باید بجنگند تا سقوط نکنند.

انتهای پیام