عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فیلم‌های سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان و هم‌زمان با روز ملی سینما در صفحات مجازی مراکز فرهنگی هنری کانون برای کودکان و نوجوانان خوزستانی اکران می شود. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، با توجه به شیوع کرونا و […]

عصر خوزستان:

فیلم‌های سینمایی کانون به‌صورت مجازی در خوزستان اکران می‌شود

اهواز – ایرنا – فیلم‌های سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان و هم‌زمان با روز ملی سینما در صفحات مجازی مراکز فرهنگی هنری کانون برای کودکان و نوجوانان خوزستانی اکران می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان، با توجه به شیوع کرونا و به منظور بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از آثار غنی سینمایی، به همت واحد کارشناسی هنرهای نمایشی، فیلم‌های سینمایی ساخته‌ کانون، به مناسبت روز ملی سینما، در صفحات مجازی مراکز فرهنگی- هنری کانون  به آدرس khz.kpf.ir اکران خواهند شد.

فیلم‌های “باشو غریبه کوچک”، “دونده”، “خمره”، “ساز دهنی” ، “رهایی”، “عمو سیبیلو”، “مسافر”، “یکی کم است ” از جمله فیلم‌های هستند که در مراکز کانون خوزستان به نمایش گذاشته می شوند.

بر اساس این گزارش از زمان شیوع ویروس کرونا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌صورت مجازی با اجرای فعالیت‌های عمومی و تخصصی شامل کتاب‌خوانی، قصه‌گویی ، شناخت سرزمین، شناخت مفاخر، شناخت مشاغل، شناخت وقایع، پخش و بحث فیلم و پویانمایی، نشریه نگاری ، تمرین نقد و گفت‌وگو، آشنایی با قرآن و احادیث، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی و شاهنامه‌خوانی میزبان کودکان و نوجوانان خوزستانی هستند.

براین اساس گروه‌های سنی چهار سال به بالا (نوباوه)، هفت سال به بالا (نوجوان)، ۹ سال به بالا (نونهال)، ۱۲ سال به بالا (نو نگاه) و ۱۵ سال به بالا (نوجوان)، می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون خوزستان عضو مجازی کانون شوند و از فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی مراکز کانون در بیش از سی شهر استان بهره‌مند شوند.

۲۱ شهریورماه روز ملی سینما نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا