عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان برای تسریع در روند واکسیناسیون در شهرستان‌های با پوشش پایین واکسن، مهلت یک هفته‌ای تعیین کرد. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در سرسرای اداری استانداری خوزستان بیان کرد: در شهرستان‌هایی که پوشش واکسیناسیون آنها پایین و کمتر از میانگین است […]

عصر خوزستان:

مهلت یک هفته‌ای استاندار خوزستان برای تسریع در روند واکسیناسیون

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان برای تسریع در روند واکسیناسیون در شهرستان‌های با پوشش پایین واکسن، مهلت یک هفته‌ای تعیین کرد.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در سرسرای اداری استانداری خوزستان بیان کرد: در شهرستان‌هایی که پوشش واکسیناسیون آنها پایین و کمتر از میانگین است یک هفته مهلت داده می‌شود و متناسب با پیشرفت کار موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: از فرمانداران می‌خواهیم تمام امکانات و اهتمام خود را برای پیشرفت در انجام واکسیناسیون به کار گیرند تا واکسیناسیون جامعه هدف تا آبان امسال صورت گیرد.

خلیلیان ادامه داد: پیشنهاداتی که نیاز به تصمیم گیری در سطح ملی دارند باید ابتدا در یک کارگروه مطرح شوند.

تاکنون ۲ میلیون و ۳۲۶ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است؛ ۴۶ درصد جمعیت خوزستان یک دز و ۲۵.۲ درصد ۲ دز را دریافت کرده‌اند.

در شادگان ۱۵ درصد دز نخست و ۶.۷ دو دز را دریافت کرده‌اند و پس از آن حمیدیه، کارون، دشت آزادگان، اندیکا، لالی، هویزه و شوش کمترین پوشش واکسن را داشته‌اند.

طبق آخرین رنگ بندی چهار شهرستان شوشتر، ماهشهر، شوش و هندیجان در وضعیت قرمز و بقیه در وضعیت زرد و نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا