معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از تصمیم‌گیری برای واگذاری نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس جمهور در خصوص واگذاری نیشکر هفت‌تپه بحث شد. نورالله حسن زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته در جلسه‌ای با حضور معاون اول […]


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از تصمیم‌گیری برای واگذاری نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس جمهور در خصوص واگذاری نیشکر هفت‌تپه بحث شد.

نورالله حسن زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسوولان کشوری و استانی در خصوص بحث واگذاری نیشکر هفت‌تپه بحث و گفت‌وگو شد.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حیطه نیشکر یک شرکت توانمند و فعال است، استان پیشنهادی ارائه کرد تا نیشکر هفت‌تپه نیز به این شرکت واگذار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه در خصوص واگذاری نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اتخاذ شده اما هنوز رسما اعلام نشده‌اند.
حسن‌زاده عنوان کرد: به زودی نتیجه نهایی واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت‌تپه از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، در این نشست که شب گذشته ۱۸مهرماه برگزار شد، معاون اول رئیس جمهور، دادستان کل کشور، وزرای امور اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری، معاون حقوقی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل بانک‌های ذیربط حضور داشتند.
انتهای پیام