عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش گفت:اقدامات، تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در شهرستان شوش قابل تقدیراست. به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر شوش افزود:نیروی انتظامی به خاطر کارکردش نیرویی مردمی است و باید از نظر سخت‌افزاری و […]

عصر خوزستان:

اقدامات و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در شوش قابل تقدیر است

دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش گفت:اقدامات، تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در شهرستان شوش قابل تقدیراست.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر شوش افزود:نیروی انتظامی به خاطر کارکردش نیرویی مردمی است و باید از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

خطیب جمعه شوش در ادامه به هفته نیروی انتظامی و اهمیت تامین امنیت پایدار در جامعه  اشاره کرد و گفت: خدمات نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ امنیت اساسی است و باید همه در این خصوص همکاری لازم را با مسئولان و پاسداران نظم و امنیت داشته باشند.

وی به نیمه کاره ماندن نصب دوربین های مداربسته در سطح شهر شوش اشاره کرد و افزود:از دستگاههای متولی انتظار می رود با همفکری وهمدلی این موضوع را حل کنند.
امام جمعه شوش همچنین با گرامیداشت ۱۷ مهر روز جهانی پست گفت: بی‌تردید اهمیت وجود پست در سطح جامعه و نقش مهم آن در بهره وری ملی و رشد اقتصادی همچنین گسترش خدماتی چون بازار الکترونیک و توسعه دفاتر آی سی تی روستایی در راستای ارتقای سطح خدمات، رضایت و رفاه عمومی بر هیچکس پوشیده نیست.
وی از وضعیت برخی خیابانها در شوش به دلیل نداشتن تابلو انتقاد کرد و خواستار نصب تابلو در خیابان ها و شماره پلاک برای منازل شهری و روستایی فاقد تابلو و پلاک شد.

خطیب جمعه شوش در ادامه شهادت امام حسن عسکری( ع ) را تسلیت گفت و به آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ مهدویت روز به روز در جامعه گسترش یابد.
پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شوش سرهنگ پاسدار روح الله یاری فرمانده انتظامی این شهرستان در سخنانی به تشریح عملکرد این نیرو پرداخت.

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی میز خدمت از سوی این نیرو در مصلای جمعه شوش برپا شد.

منبع: ایرنا