عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش با بیان اینکه شرکت هفت تپه به یک معضل ملی تبدیل شده گفت: راه حل این مشکل نیازمند یک تصمیم ملی است. حجت الاسلام مهدی علیزاده درخطبه نمازجمعه این هفته شهر شوش با انتقاد از اینکه “مسوولان به فکر حل اساسی مشکل این شرکت نیستند” افزود: از استاندار […]

عصر خوزستان:

امام جمعه شوش: حل مشکل شرکت هفت‌تپه نیازمند یک تصمیم ملی است

دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش با بیان اینکه شرکت هفت تپه به یک معضل ملی تبدیل شده گفت: راه حل این مشکل نیازمند یک تصمیم ملی است.

حجت الاسلام مهدی علیزاده درخطبه نمازجمعه این هفته شهر شوش با انتقاد از اینکه “مسوولان به فکر حل اساسی مشکل این شرکت نیستند” افزود: از استاندار خوزستان انتظار می‌رود به فکر شرکت نیشکر هفت تپه باشد چرا که این شرکت به یک معضل ملی تبدیل شده است. 

وی با بیان اینکه امروز کسی که مسوولیت قبول می‌کند نباید در اداره بنشیند گفت: در گام دوم انقلاب مسوول باید بگردد و مشکلات را پیدا و حل کند.

امام جمعه شوش ادامه داد: استانداری که از سوی دولت جهادی، برای خوزستان منصوب شده باید جهادی باشد و جهادی عمل کند؛ استاندار جهادی باید در خط مقدم برای حل مشکلات باشد.

وی با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری شوش که سه ماه حقوق نگرفته‌اند گفت: این مشکلات باید حل شوند و از استاندار انتظار می رود خود این مشکلات را حل کند.
حجت‌الاسلام علیزاده در ادامه به مشکل محدودیت کشت پاییزه در شهرستان شوش اشاره کرد و ادامه داد:شوش قطب کشاورزی کشور امروز با یک معضل دیگر روبه رو شده و آن محدودیت کشت است.
وی بیان کرد: شغل بیشتر جمعیت شهرستان شوش کشاورزی است لذا اگر قرار است کشت انجام نشود مردم این شهرستان دچار مشکل جدی خواهند شد.
وی افزود: مسوولان کشاورزی اعلام می‌کنند کشاورزان شوش کلزا و چغندر و گندم کشت نکنند و به جای آن صیفی جات کشت کنند احتمالا مسوولان کشاورزی اطلاع ندارند صیفی جات چهار برابر کلزا و گندم آب می‌خواهد.

وی در ادامه به مشکل ایمن نبودن جاده های شوش اشاره کرد و گفت: شهرستان شوش متاسفانه جاده‌های نامناسبی دارد و جاده برخی روستاها بسیار خطرناک است. در آخرین حادثه شهردار حُر، در حادثه رانندگی در جاده خطرناک و فاقد ایمنی جان باخت؛ این اتفاق اولین و آخرین نخواهد بود، مسیرهای این شهرستان ایمن نیستند لذا مسوولان باید در پیشگاه قانون  پاسخگو باشند.
امام جمعه شوش همچنین با بیان اینکه نباید پست ها بر اساس رفیق بازی واگذار شوند افزود: انتصاب ها باید بر اساس شایسته سالاری و توانمندی باشد.
وی از دادستان جدید و جوان شوش خواست با عملکرد جهادی به مشکلات شهرستان شوش ورود کند و با ترک فعل هایی که از سوی مسوولان صورت می گیرد  برخورد کند.

وی درباره مشکل تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان شوش نیز گفت: با گذشت ۱۰ سال از واگذاری واحدهای مسکن‌مهر در شوش هنوز مشکلات برق و آب و جاده و فاضلاب آنها حل نشده است.

منبع: ایرنا