فرماندار ایذه با بیان این که ایذه نیازمند احداث کانون پرورش فکری جدید است، گفت: مکان بهره‌مندی کودکان از خدمات کانون پرورش فکری با جمعیت جوان شهرستان ایذه تناسبی ندارد. حسن نبوتی در دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه با خانواده شهید علی لندی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری یک مجموعه فرهنگی اثرگذار […]


فرماندار ایذه با بیان این که ایذه نیازمند احداث کانون پرورش فکری جدید است، گفت: مکان بهره‌مندی کودکان از خدمات کانون پرورش فکری با جمعیت جوان شهرستان ایذه تناسبی ندارد.

حسن نبوتی در دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه با خانواده شهید علی لندی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری یک مجموعه فرهنگی اثرگذار و آینده‌ساز در کشور است و باید از ظرفیت‌های این مجموعه به خوبی استفاده کرد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در شرایط فعلی بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی در ایذه ساکن هستند اما صرفا یک مرکز برای استقرار کودکان و نوجوان در این شهرستان وجود دارد.
فرماندار ایذه تاکید کرد: نیازمندیم یک مرکز کانون پرورش فکری دیگر در ایذه راه‌اندازی شود تا این مرکز در اختیار کودکان و نوجوانان شهرستان قرار گیرد.
همچنین مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان دستور راه‌اندازی یک مرکز سیار برای ارایه خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ایذه داد. وی همچنین قول مساعد داد تا یک مرکز دیگر کانون پرورش فکری در ایذه احداث شود.
در این زمینه علی ره‌انجام شهردار ایذه نیز قول واگذاری زمین برای احداث مرکز جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ایذه داد.
انتهای پیام