مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ترانشیپ بیش از یک میلیون و ۲۰۴ هزار تن کالا در ۶ ماه نخست امسال از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد. غلامعباس بهرامی نیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری از مرزهای شلمچه و چذابه بیش از یک میلیون و ۲۰۴ […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ترانشیپ بیش از یک میلیون و ۲۰۴ هزار تن کالا در ۶ ماه نخست امسال از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری از مرزهای شلمچه و چذابه بیش از یک میلیون و ۲۰۴ هزار تن کالا ترانشیپ شده است.
وی افزود: سهم ترانشیپ کالا از پایانه مرزی بین المللی شلمچه ۴۹۵ هزار و ۹۹۲ تن بوده که توسط ۲۲ هزار و ۵۶۷ دستگاه کامیون انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: همچنین در ۶ماهه نخست امسال در پایانه چذابه   ۷۰۸ هزار و ۶۵۰ تن کالا توسط ۱۴ هزار و ۱۷۳ دستگاه کامیون ترانشیپ شده است.
بهرامی‌نیا با اشاره به کالاهای ترانشیپ شده عنوان کرد: عمده کالاهای ترانشیپ شده از پایانه‌های مرزی خوزستان مصالح ساختمانی و تره بار بوده است.
وی افزود: همچنین مواد غذایی، تره بار، مصالح ساختمانی، وسایل مکانیکی و خانگی، لبنیات و آبزیان پرورشی، چوب و آهن از مهمترین اقلام ترانشیپ به عراق از پایانه تجاری چذابه است.
بهرامی‌نیا عنوان کرد: محصولات فولادی، مصالح ساختمانی، سیمان و کلینکر (مواد اولیه سیمان) و قطعات نیروگاهی از محصولات ترانشیپ شده از مرز شلمچه به عراق است.
انتهای پیام