جلسه سازماندهی واترپلو خوزستان با حضور رییس هیات و پیشکسوتان این رشته برگزار شد. بابک حسامیان، رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در جلسه سازماندهی واترپلو استان خوزستان که روز گذشته (پنجشنبه) با حضور پیشکسوتان، اساتید و مربیان واترپلو خوستان در هتل تختی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تا ۱۵ سال پیش اساس واترپلو، […]


جلسه سازماندهی واترپلو خوزستان با حضور رییس هیات و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

بابک حسامیان، رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در جلسه سازماندهی واترپلو استان خوزستان که روز گذشته (پنجشنبه) با حضور پیشکسوتان، اساتید و مربیان واترپلو خوستان در هتل تختی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تا ۱۵ سال پیش اساس واترپلو، شنا بود اما امروز دیگر شنا در واترپلو جایگاه خاصی ندارد چون بیشتر از سرعت باید روی تکنیک کار شود.
به گزارش ایسنا، وی در ادامه درخصوص لزوم جدا شدن شنا و واترپلو، گفت: اشکال موجود در جهان سوم و کشورهایی که دنبال توسعه در واترپلو هستند، این است که فکر می‌کنند یک شناگر حتما باید واترپلویست شود. از مربیان واترپلو انتظار می رود دنبال واترپلویست‌های خود در تیم های شنا نباشند، چیزی که البته در سطح کشور هم وجود دارد اما باید از خوزستان به صورت جدی شروع شود.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان با اشاره به اهمیت به روز بودن در تمامی بخش ها، عنوان کرد: علاوه بر لزوم به روز بودن ورزشکاران، مربیان و داوران ما، کمیته فنی و حتی هیات هم باید به روز باشند، صرف رئیس بودن کمیته فنی یا یک هیات، کافی نیست، بلکه باید کار شود و همیشه به روز باشیم.
وی همچنین گفت: داشتن یک اختیار بلندمدت اشتباه است، یعنی کمیته های شنا، شیرجه و واترپلو استان باید سالیانه انتخاب شوند و مدت دار نباشند؛ ابتدای سال باید مشخص و آخر سال از آن‌ها برنامه خواسته شود تا در صورت عملکرد خوب به کار خود ادامه دهند و در غیر این صورت جای خود را به افراد بهتر دهند.
حسامیان افزود: خوزستان پتانسیل بسیاری دارد، کمیته فنی واترپلو هیات استان باید حتی از کمیته فنی فدراسیون هم قوی تر باشد چون این ظرفیت را دارد.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: دغدغه اصلی افراد حاضر در  این جلسه، توسعه واترپلو در استان، برگزاری لیگ استانی و افزایش دانش مربیان بود. ضمن این‌که بیشتر حاضران در جلسه نیز موافق با حضور در مسابقات کشوری با همین شرایط و امکانات حال حاضر استان بودند.
 به گزارش ایسنا، ایرج قزلباشان پیشکسوت شنا و واترپلو خوزستان نیز در این جلسه، اظهار کرد: این جلسه که برای سازماندهی واترپلو استان برگزار شد، به عنوان جلسه مقدماتی و شروع کار هیات حاضر بود که خروجی خوبی داشت مشروط به این‌که ادامه دار باشد و در میان دوره به دلیل اختلافات شخصی برهم نخورد. باید دوستانه و به عنوان خانواده شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان کنار هم باشیم چون تا زمانی که همدلی و تعامل نباشد، موفقیتی حاصل نمی شود، اگر کسی علاقه‌مند به کمک است، چشم و گوش خود را باید بر حاشیه ها و بدگویی ها ببندد و کار درستی که در پیش گرفته است را ادامه دهد. خود من ۳۰ سال رئیس هیات شنا استان و ۱۵سال رئیس هیات نجات غریق بودم. در آن سال‌ها آن‌قدر به من بد گفتند اما سعی کردم نشنیده گرفته و مسئولیتی که به من داده شده است را به خوبی انجام دهم.
به گزارش ایسنا، همچنین محمد هادی بیک دیگر پیشکسوت شنا و واترپلو و رئیس خوزستانی لیگ برتر واترپلو کشور، اظهار کرد: جلسه هم اندیشی خوبی بود. بسیاری از کسانی که سال‌ها دور بودند، در این جلسه حاضر شدند و آن‌چه از آن‌ها انتظار داشتیم را بیان کردند.
وی در ادامه گفت: البته ساختار اصلی فعالیت کمیته فنی واترپلو در خود کمیته که اعضا و رئیس آن معرفی شد، مشخص خواهد شد که نتایج مثبت آن را نیز به زودی خواهیم دید.
همچنین در این جلسه با اعلام آمادگی تعدادی از حاضران جهت فعالیت در کمیته فنی واترپلو و با نظر رئیس هیات استان و همفکری با محمدهادی بیک (رئیس خوزستانی لیگ واترپلو کشور) و ایرج قزلباشان (پیشکسوت شنا و واترپلو خوزستان) اعضای کمیته فنی واترپلو خوزستان متشکل از رضا جعفری، علی امیریان، محمد عساکره، فرزاد کنعانی، رضا پورکرم، رضا مخیلفی، علی شعبانی، رویا خسروی و یک نماینده از هیات شنا برای شرکت در جلسات کمیته (بابک حسامیان یا محمدهادی بیک) انتخاب و رضا جعفری نیز به عنوان رئیس این کمیته معرفی شد.
انتهای پیام