معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در همه جا زنان قهرمان وجود دارند؛ چه در عرصه ورزش و چه دفاع مقدس. انسیه خزعلی در دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک توکیو که امروز (یکم مهرماه) انجام شد با بیان اینکه تبدیل چالش به فرصت و افتخارآفرینی برای کشور چیز کمی نیست، اظهار کرد: […]


معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در همه جا زنان قهرمان وجود دارند؛ چه در عرصه ورزش و چه دفاع مقدس.

انسیه خزعلی در دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک توکیو که امروز (یکم مهرماه) انجام شد با بیان اینکه تبدیل چالش به فرصت و افتخارآفرینی برای کشور چیز کمی نیست، اظهار کرد: در همه جا زنان قهرمان داریم، چه قهرمان عرصه ورزش و چه دفاع مقدس.
به گزارش ایسنا، وی با قول پیگیری حل مشکلات مطرح شده از سوی این قهرمان، گفت: خانم متقیان گل کاشتند. امیدوارم این روحیه وی در دیگر المپیکی‌ها تاثیر بگذارد تا مدال‌های بیشتری کسب کنند.
همچنین در ادامه زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، اظهار کرد: مقاومت و روحیه هاشمیه متقیان می‌تواند الگویی برای دختران باشد. وی، این گفته که “معلولیت مانع پیشرفت نمی‌شود” را عملی کرد. البته خانم متقیان مربی خیلی خوب، جوان و فداکاری هم دارد.
وی افزود: اگر سهمیه مناسبی به خوزستان اختصاص داده شود، قطعا مدال‌آوری خوزستان چند برابر می‌شود.
پارسافخر گفت: خانم متقیان در خانه تمرین می‌کرد و حتی یک روز تمرین را متوقف نکرد. این روحیه مقاومت بین زنان خوزستانی وجود دارد.
به گزارش ایسنا، هاشمیه متقیان، طلایی پارالمپیک توکیو نیز اظهار کرد: پس از قهرمانی هر جا می‌رفتم، اشک می‌ریختم. در حال خود نبودم زیرا برایم هیچ مدالی با ارزش‌تر از مدال پارالمپیک نبود. 
وی گفت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدیم که ایشان ریز اطلاعات کاروان را داشتند و بسیار از نام‌گذاری کاروان به نام سردار سلیمانی خوشحال بودند.
متقیان عنوان کرد: در حضور ایشان نیز موضوع برابری حقوق و استخدام ورزشکاران پارالمپیکی را مطرح کردم که وزیر ورزش هم قول حل مشکل برابری حقوق را داد. 
انتهای پیام