عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یک سارق محموله جاده‌ای و کشف بار مسروقه در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی روز جمعه خصوص جزییات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه محموله جاده‌ای […]

عصر خوزستان:

دستگیری سارق محموله جاده‌ای شهرستان بندر ماهشهر

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یک سارق محموله جاده‌ای و کشف بار مسروقه در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی روز جمعه خصوص جزییات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه محموله جاده‌ای در یکی محورهای مواصلاتی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بندر ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت سارق مزبور را در شهرستان امیدیه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری رده همنام آن شهرستان طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه خودرو و محموله سرقی کشف شدند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به صراحت به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع شده و با اهواز ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد

منبع: ایرنا