رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای ششم از شهردار اهواز توجه به نخبگان و انتصاب مدیران جوان انقلابی را می‌خواهد. سیاوش محمودی در آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز که امروز (۱۲ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای شهرداری اهواز و استان خوزستان وجود دولت مردمی و مجلس انقلابی و مدیرانی که بنا […]


رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای ششم از شهردار اهواز توجه به نخبگان و انتصاب مدیران جوان انقلابی را می‌خواهد.

سیاوش محمودی در آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز که امروز (۱۲ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای شهرداری اهواز و استان خوزستان وجود دولت مردمی و مجلس انقلابی و مدیرانی که بنا است در سطوح مختلف بیایند، فرصت بی‌بدیلی است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: اهواز با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری و با وسعتی بیش از ۱۹ هزار هکتار، کلانشهر بزرگی است که مشکلات و چالش‌هایی در حوزه عمرانی، حمل و نقل، فرهنگی و… دارد و این مشکلات نیاز به نگاه ویژه ملی دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: مشکلات شهر اهواز در زیرساخت‌ها، مساله‌ای است که سالیان سال عقب مانده و امروز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است. امروز در آب و فاضلاب‌، آسفالت، قطار شهری، ناوگان، حاشیه‌نشینی‌ها و… مشکل داریم و اهواز دومین کلانشهر حاشیه‌نشین کشور است. اینها حل‌شدنی نیست مگر اینکه نگاه ملی باشد و به اعتبارات ویژه ملی نیاز است که همراهی نمایندگان مجلس می‌تواند در این خصوص کمک‌کننده باشد.
وی با بیان اینکه شعار شورای ششم شفافیت، صداقت و کار خواهد بود، گفت: یکی از محورهای اساسی، ثبات در مدیریت است؛ شهرداری اهواز از بی‌ثباتی در مدیریت بسیار رنج برده است. مساله بعدی تعامل بین‌بخشی با دستگاه‌های اجرایی است. انضباط اداری و مالی نیز یکی دیگر از مسائل جدی است و دولت مردمی مساله فسادستیزی را در میثاق‌نامه وزرا اعلام کرد که این، یکی از موضوعات مهمی است که مردم از آن رنج می‌برند.
محمودی با اشاره به اهمیت توجه به توزیع عادلانه خدمات، بیان کرد: توجه به توزیع عادلانه خدمات و توجه به مناطق کم برخوردار مساله‌ای جدی است. حوزه فرهنگی از حوزه‌هایی است که باید به آن توجه شود. آسیب‌های اجتماعی نیز از مسائلی است که باید دنبال شود. شورای ششم از شهردار اهواز توجه به نخبگان و انتصاب مدیران جوان انقلابی را می‌خواهد.
وی با بیان اینکه همه می‌دانیم شهردای اهواز با بودجه‌ای که دارد نمی‌تواند انتظارات را محقق کند، گفت: بنابراین برای شهرداری، پرداخت حق آلایندگی و ارزش افزوده مطالبه جدی داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: دستگاه‌ها نیز در مسئولیت اجتماعی خود نسبت به شهر باید نگاه جدی داشته باشند. امیدواریم بتوانیم در شورای ششم شاهد تحولی جدی در شهر باشیم.‌
انتهای پیام