استاندار خوزستان گفت: باید بتوانیم یک توازنی میان تولید و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می‌شوند کاهش یابد. صادق خلیلیان در پایان نشست با جمعی از مدیران شرکت‌های تابعه وزارت نیرو که شامگاه ۳۱ شهریورماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار […]


استاندار خوزستان گفت: باید بتوانیم یک توازنی میان تولید و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می‌شوند کاهش یابد.

صادق خلیلیان در پایان نشست با جمعی از مدیران شرکت‌های تابعه وزارت نیرو که شامگاه ۳۱ شهریورماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تولید برق هم برای نیازهای صنعتی و هم مصرف خانگی استان جزو خدمات و نیازمندی‌های مهم محسوب می‌شود و ما باید بتوانیم یک توازنی میان تولید و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می‌شوند کاهش یابد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: قرار شد چند طرح توسط مسئولان ذیربط ارائه شود. از جمله طرح تولید پنل‌های خورشیدی که حتی می‌تواند برای خانواده‌ها درآمدزایی داشته باشد و از طریق تشکیل کنسرسیوم دولتی، خصوصی و استفاده از منابع ملی این ظرفیت قابل بهره‌برداری خواهد بود.
استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین طرح‌های توسعه‌ای توسط شرکت‌های تولید برق ارائه خواهد شد و کارخانجات را هماهنگ کردیم، از جمله صنایع فولاد که اعلام آمادگی کردند تولید برق داشته باشند که هم خودشان از آن استفاده کنند و هم بخشی از آن را در اختیار شبکه برق استان قرار دهند.
انتهای پیام