سیزدهمین همایش ملی شبیه‌خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان برگزیدگان خود را شناخت. مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه‌خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان در سینما مهر و ماه شهرستان شوشتر برگزار شد و برگزیدگان این دوره از همایش با آرای هیات داوران توسط اسماعیل مجللی نماینده هیات داوران اعلام شدند. به گزارش ایسنا بنا […]


سیزدهمین همایش ملی شبیه‌خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه‌خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان در سینما مهر و ماه شهرستان شوشتر برگزار شد و برگزیدگان این دوره از همایش با آرای هیات داوران توسط اسماعیل مجللی نماینده هیات داوران اعلام شدند.

به گزارش ایسنا بنا بر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبق آرای هیات داوران این دوره از همایش متشکل از احمد جولایی، اسماعیل مجللی، رضا خدام‌سیدالشهداء، ابراهیم نصرالهی و میثم خندانی نتایج سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه‌خوانی و آیین‌های نمایشی محرم خوزستان ۱۴۰۰ اعلام شد.

در بخش نقالی و پرده‌خوانی رتبه نخست شامل تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به سید مهرداد کاووسی از استان همدان، رتبه دوم شامل لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی به کیوان حبیبی از استان قزوین و تقدیر این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ریال جایزه نقدی به آرش رضایی از استان لرستان شهرستان ازنا اهدا شد.

در بخش شبیه‌خوانی رتبه نخست شامل تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ابوالقاسم گازرزاده از استان خوزستان شهرستان شوشتر، رتبه دوم شامل لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی به حسن مجللی از استان مرکزی شهرستان اراک و تقدیر مشترک شامل لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی به رضا فرهمند از استان خوزستان شهرستان شوش دانیال و لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ریال جایزه نقدی به محمدرضا دلایر از منطقه آزاد اروند شهرستان آبادان رسید.

در بخش کودک و نوجوان رتبه نخست شامل تندیس همایش، لوح افتخار و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی به مطهره نجارزاده از استان خوزستان شهرستان شوشتر و رتبه دوم شامل لوح افتخار و مبلغ چهار میلیون ریال به طور مشترک به تارخ ضرغامپور از استان خوزستان شهرستان شوشتر و تامارا یکتا از تهران اهدا شد.

انتهای پیام