عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در مورد تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: قرار است در نشست هیات دولت مشکل این شرکت بررسی و درباره مدیریت آن تصمیم گیری شود. به گزارش ایرنا محمد کعب عمیر روز چهارشنبه در آیین معارفه دادستان جدید شهرستان شوش […]

عصر خوزستان:

نماینده شوش و کرخه: هیات دولت درمورد مدیریت هفت تپه تصمیم گیری می‌کند

دزفول- ایرنا- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در مورد تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: قرار است در نشست هیات دولت مشکل این شرکت بررسی و درباره مدیریت آن تصمیم گیری شود.

به گزارش ایرنا محمد کعب عمیر روز چهارشنبه در آیین معارفه دادستان جدید شهرستان شوش در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: موضوع هفت تپه و مشکلات کارگری آن به چالش اول شهرستان شوش تبدیل شده است از این رو باید با نگاه ویژه و اقدام فوری این چالش برطرف شود.

وی با اشاره به مشکلات جامعه کارگری هفت تپه که چهار ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، اظهارداشت: بخش خصوصی از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خلع ید شده اما مدیریت این شرکت همچنان بلاتکلیف است.
نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی بهترین گزینه برای مدیریت شرکت هفت تپه را طبق نظر معاون حقوقی رییس جمهوری، سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور دانست و بیان کرد: این سازمان می‌تواند شرکت نیشکر هفت تپه را مدیریت و ریل گذاری کند تا پس از خارج شدن از ضرر و زیان به مدیریت جدید سپرده شود.
وی افزود: رفع مشکل مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه در اولویت است ضمن اینکه انتظار می‌رود هرچه زودتر حقوق و مطالبات کارگران این شرکت پرداخت و کشت نیشکر در شرکت آغاز شود.
کعب عمیر از مقوله امنیت به عنوان شرط لازم برای توسعه پایدار نام برد و گفت: مصطفی نظری دادستان سابق شهرستان شوش در این زمینه عملکرد شاخص و مطلوبی داشت ضمن اینکه مردمداری یکی از ویژگی‌های او بود.

آیین تکریم مصطفی نظری دادستان پیشین شوش و معارفه سجاد اسدی مهر به عنوان دادستان جدید روز چهارشنبه با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد

منبع: ایرنا