سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم. عبدالله ویسی در نشست پیش از بازی با تیم پرسپولیس تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در شروف مسابقات قرار داریم، شرایط بازی برای همه تیم ها یکسان است. […]


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.

عبدالله ویسی در نشست پیش از بازی با تیم پرسپولیس تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در شروف مسابقات قرار داریم، شرایط بازی برای همه تیم ها یکسان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تیم ها برای آغاز بازی ها شرایط نسبی دارند اما پرسپولیس با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی حضور داشته از سایر تیم ها آماده تر است و ما این مساله را به وضوح میدانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم با یک تیم بسیار خوب، مناسب و شایسته و در یک بازی خیلی خوب از شرایط میزبانی در برابر پرسپولیس بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

ویسی عنوان کرد: گول این مساله را نمی خوریم که پرسپولیس از آسیا حذف شده است و شاید از نظر روحی و روانی خراب باشد. فوتبال همین است و پرسپولیس یک تیم حرفه ای است و برد و باخت برای آن ها معمولی است.

وی افزود: با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی نیز گفت: نمیدانم؛ همه فوتبالی ها می دانند فولاد نقد است و هیچ وقت این ور آن ور نمی کند و اگر قولی نسبت به هرمساله ای بدهد به قولش عمل می کند و به این خاطر است که همه دوست دارند به فولاد بیایند.

ویسی عنوان کرد: فولاد خوزستان یک تیم خوش حساب است و هیچ بدهی به هیچکس ندارد و تمام کارهای خود را با حساب و کتاب انجام می دهد. این که پاداش جام حذفی داده شده یا نه، بازیکنان می دانند که این پادشاه در حسابشان خواهد بود.

وی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکن، افزود: چون پنجره بسته بود، شاید حرفه ای گری کردیم یا عجولانه تصمیم گرفتیم و سریعا با همه بازیکنان تمدید کردیم و زمانی که پنجره فولاد باز شد تقریبا نقل و انتقالات تمام شده بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: بازیکنانی بیرون نمانده است که بخواهیم آن را جذب کنیم و اگر حتی بازیکنی بیرون مانده باشد که من بخواهم به عنوان سرمربی فولاد آن را جذب کنم، حرف و حدیث خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ما فقط می توانیم یک بازیکن خارجی آسیایی جذب کنیم و به دنبال آن هستیم تا یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا را بگیریم که هنوز به توافق نرسیده ایم. البته اگر بتوانیم این کار انجام دهیم در نقل و انتقالات برد آورده ایم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در زمانی که پنجره فولاد بسته بود مدیریت و هیات مدیره باشگاه به خوبی عمل کرد و بازیکنان فولاد را حفظ کرد. اکنون فولاد جای خالی ندارد و همچنین بازیکنی نیست که بخواهیم جذبش کنیم.

ویسی ادامه داد: ما فقط می توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم که سخت به دنبال جذب آن بازیکن خارجی هستیم.

وی افزود: یکی دو بازیکن از فولاد نوین به تیم منتقل شده اند و مشکلی  ندارند. بازیکنانی که از امید آورده این هنوز کارت بازی آن ها صادر نشده است و نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان‌ گفت: در پست دروازه بان آقای رضایی را از تیم استقلال تهران جذب کرده ایم که اکنون در اردوی تیم ملی امید است. همچنین ۳ بازیکن دیگر با اسم های حزباوی، جلالی و باویه را جذب کرده ایم که اکنون در تیم ملی امید هستند و امیدواریم بتوانیم از آن ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خطاب به هواداران فولاد، عنوان کرد: ما همه وجود خود را خواهیم گذاشت تا هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم این اتفاق بیافتد. ما وظیفه داریم تا مردم خوزستان را در هرجای دنیا با تیم فولاد خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل این که هنوز کاروان تیمش به اهواز نرسیده اند، به نشست خبری  نرسید.

انتهای پیام