مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام پایان بلاتکلیفی استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال، گفت: طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و شورای تامین ملاثانی، استقلال ملاثانی تحت هیچ شرایطی از ملاثانی خارج نمی‌شود و تیم فعلی به کار خود ادامه می‌دهد. افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام […]


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام پایان بلاتکلیفی استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال، گفت: طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و شورای تامین ملاثانی، استقلال ملاثانی تحت هیچ شرایطی از ملاثانی خارج نمی‌شود و تیم فعلی به کار خود ادامه می‌دهد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر خوش برای مردم ملاثانی، اظهارکرد: جلسه شورای تامین شهر ملاثانی برگزار شد و باید بگویم با تصمیم گرفته شده، استقلال ملاثانی با روند فعلی به کار خود در شهر ملاثانی ادامه می‌دهد.

وی افزود: با احترام و با تمکین از رای مقام قضایی که قبلا آقای مهدی علیزاده را صاحب امتیاز تیم معرفی کرده است اما با توجه به این‌که آقای علیزاده باشگاه ثبت شده‌ای جهت حضور در مسابقات ندارد و از آن‌جا که روند گردش کار ثبت باشگاه نیز زمان‌بر است، با مصوبه شورای تامین شهرستان ملاثانی تا زمانی که آقای علیزاده نسبت به ثبت باشگاه اقدام کند، تیم ملاثانی با روند فعلی به کار خود ادامه می‌دهد تا مشکلی برای سهمیه استان پیش نیاید و بتوان از تضییع سهمیه استان جلوگیری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: نکته مهم این است که سهمیه تیم فوتبال ملاثانی هرگز از شهر ملاثانی خارج نخواهد شد و تحت هر نام و عنوانی در این شهر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. امیدواریم تیم استقلال ملاثانی امسال نیز بتواند در لیگ یک به خوبی بدرخشد و نتایج خوبی کسب کند.

وی همچنین عنوان کرد:‌ وقتی آقای علیزاده رسما باشگاهی را ثبت و به ما معرفی کند، امتیاز به نام او انتقال پیدا خواهد کرد، البته با فعالیت در شهر ملاثانی. به هر حال از این‌که حق مردم ملاثانی حفظ می‌شود، خوشحالیم.

حیدری گفت: باز هم تاکید می‌کنم طبق مصوبه کمیسیون ماده ۵ اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و شورای تامین ملاثانی تحت هیچ شرایطی این تیم فوتبالی از ملاثانی خارج نمی‌شود.

انتهای پیام