عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: نامه نگاری و رایزنی‌های فراوانی برای تسریع در تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه از طریق مسوولان کشوری انجام شده است. به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز پنجشنبه در تماس تلفنی محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا نامه‌ای به رئیس جمهوری […]

عصر خوزستان:

پیگیری استاندار خوزستان برای تعیین تکلیف شرکت هفت تپه

دزفول-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: نامه نگاری و رایزنی‌های فراوانی برای تسریع در تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه از طریق مسوولان کشوری انجام شده است.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز پنجشنبه در تماس تلفنی محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا نامه‌ای به رئیس جمهوری ارسال کرده‌ام و رونوشت آن را نیز به وزیران صمت، اقتصاد و کشاورزی فرستاده‌ و خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت هفت تپه شده‌ام. 
وی ادامه داد: نیشکر خوزستان هفت شرکت کشت و صنعت دارد که تقاضا شده هفت تپه نیز هشتمین شرکت شود علاوه بر این انتظار می‌رود هر برنامه عملیاتی دیگری برای تعیین تکلیف شرکت هفت تپه وجود دارد، اجرایی و شرکت تعیین تکلیف شود.
استاندار خوزستان در این تماس تلفنی گفت: بلاتکلیفی شرکت تبعات منفی اجتماعی و امنیتی دارد از این رو در نامه‌ به وزیر کشور عنوان کرده‌ام که شرکت در حال نابود شدن است و باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.
خلیلیان افزود: وزیر کشور برای رفع مشکلات و تحقق خواسته‌ها پیرامون شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه قول پیگیری سریع را داده است.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی در این گفت و گوی تلفنی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف شرکت هفت تپه از استاندار خوزستان خواست پیگیری لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نیرو در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است .
با وجود واگذاری شرکت به دولت، مطالبات صنفی کارگری محقق نشده و کارگران نسبت به این موضوع معترض هستند و خواستار تعیین تکلیف فوری شرکت شده اند.

منبع: ایرنا