عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش سن واکسیناسیون در خورستان به میزان سه سال خبر داد و گفت: افراد بالای ۱۲ سال مجاز به تزریق واکسن هستند. به گزارش ایرنا دکتر عرفان مردانی روز سه شنبه در این باره بیان کرد: تمامی متولدان سال ۱۳۸۸ […]

عصر خوزستان:

سن واکسیناسیون در خوزستان به ۱۲ سال رسید

اهواز – ایرنا – مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش سن واکسیناسیون در خورستان به میزان سه سال خبر داد و گفت: افراد بالای ۱۲ سال مجاز به تزریق واکسن هستند.

به گزارش ایرنا دکتر عرفان مردانی روز سه شنبه در این باره بیان کرد: تمامی متولدان سال ۱۳۸۸ و قبل از آن در خوزستان می‌توانند برای دریافت واکسن، ضمن ثبت‌نام در سامانه سلامت به نزدیکترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون گام مهمی در کنترل کرونا است و در این مسیر تا زمان ریشه‌کنی این ویروس، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار تزریق واکسن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از افراد هدف در خوزستان درخواست می‌شود تا هر چه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به مرکز واکسیناسیون تعیین شده مراجعه کنندـ

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

هم اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان زرد و ۶ شهرستان در حالت آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا