رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش ۱۰ درصدی موارد ابتلا و بستری در استان خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (یکم آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته گذشته در استان خوزستان موارد ابتلا و بستری ۱۰ درصد و مرگ و میر […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش ۱۰ درصدی موارد ابتلا و بستری در استان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (یکم آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته گذشته در استان خوزستان موارد ابتلا و بستری ۱۰ درصد و مرگ و میر ۳۶ درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش یافته است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: تاکنون ۴ میلیون دوز واکسن به خوزستانی‌ها تزریق شده است که ۷۰  درصد جمعیت بالای ۱۸ سال خوزستان حداقل یک دوز و ۴۳ درصد این جمعیت دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۵۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال خوزستان نیز حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند که امیدواریم با مشارکت بیشتر خانواده‌ها، این هفته واکسیناسیون دانش‌آموزان سرعت بگیرد و حداقل به ۷۰ درصد برسد.

ابول‌نژادیان بیان کرد: در حال حاضر دو شهر رامهرمز و خرمشهر از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده‌اند و با توجه به این وضعیت و افزایش روند ابتلا در این دو شهر، باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرها افزایش یابد.

انتهای پیام