رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: در هر جای استان خوزستان که نیاز باشد و دانش‌آموز دچار اختلال اوتیسم تشخیص داده شود، کلاس ویژه اوتیسم راه‌اندازی خواهد شد. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت امکانات آموزشی کودکان اوتیسم در استان خوزستان اظهار کرد: در اهواز دو مدرسه خاص و ویژه برای […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: در هر جای استان خوزستان که نیاز باشد و دانش‌آموز دچار اختلال اوتیسم تشخیص داده شود، کلاس ویژه اوتیسم راه‌اندازی خواهد شد.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت امکانات آموزشی کودکان اوتیسم در استان خوزستان اظهار کرد: در اهواز دو مدرسه خاص و ویژه برای کودکان مبتلا به اوتیسم وجود دارد و در دزفول نیز یک مدرسه برای کودکان اوتیسم فعال است. در آبادان، شادگان، بندر امام و دیگر مناطق نیز کلاس‌های ویژه دانش‌آموزان اوتیسمی وجود دارد.  
وی افزود: در هر جای استان خوزستان که نیاز باشد و دانش‌آموز دچار اختلال اوتیسم تشخیص داده شود، کلاس ویژه اوتیسم راه‌اندازی خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به افزایش تعداد دانش‌آموزان اوتیسم، گفت: در اهواز و دزفول شاهدیم که مقداری با افزایش دانش‌آموزان اوتیسم روبه‌رو هستیم که در اهواز دو مدرسه تخصصی اوتیسم و در دزفول نیز یک مدرسه تخصصی ویژه این دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.  
ممبینی افزود: دلیل شناخته‌شده‌ای برای اوتیسم کشف نشده است اما بروز آن می‌تواند به دلیل زندگی ماشینی و دیگر مسائل باشد. در هر حال اوتیسم پدیده‌ای است که در همه جا رو به افزایش است.
انتهای پیام