مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با انتقاد به وضعیت نقل و انتقالات در لیگ دو فوتبال، گفت: شرایط خوب نیست و یکی دو تیم بازیکنان را هوایی کرده‌اند. غلامحسین قنواتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ یک کشور بود، اظهارکرد: با توجه به این‌که درگیر بازی‌های پلی‌آف […]


مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با انتقاد به وضعیت نقل و انتقالات در لیگ دو فوتبال، گفت: شرایط خوب نیست و یکی دو تیم بازیکنان را هوایی کرده‌اند.

غلامحسین قنواتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ یک کشور بود، اظهارکرد: با توجه به این‌که درگیر بازی‌های پلی‌آف لیگ دو بودیم، تمرینات‌مان را برای حضور در لیگ دو کشور دیرتر از سایر تیم‌ها شروع کردیم اما در تلاش بودیم تا یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم.

وی افزود: تیم تقویت شده و تقریبا ۷۰ درصد اسکلت تیم حفظ شده است. ضمن این‌که در پست‌هایی که خلاء داشتیم، تیم تقویت شد. اردوی خوبی هم برگزار کردیم و به نوعی با آمادگی نسبی خوبی وارد لیگ دو می‌شویم. اولین بازی ما، ۲۳ آبان‌ماه با سپیدرود رشت است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با بیان این‌که شرایط تیم خوب است و سعی کردیم خواسته کادر فنی را نیز برآورده کنیم، گفت: امسال شرایط برای لیگ یکی شدن فراهم است و خداروشکر شهردار و شورای شهر ماهشهر نیز خیلی حمایت می‌کنند و تمام تلاش ما این است که تیم شهرداری لیگ یکی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه امسال یکی دو تیم لیگ دویی، ارقامی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند و با آن‌ها قرارداد می‌بندند که به نظرم بازار نقل و انتقالات خراب شده است. جالب است که بعد نیز بخش اعظمی از پول قرارداد نیز به آن بازیکنان داده نمی‌شود و تنها کار ما را در جذب بازیکن خوب، مشکل می‌کنند.

قنواتی بیان کرد: متاسفانه این یکی دو تیم، ارقام کاذبی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند و شاید
۶۰ درصد تیم‌های لیگ برتری تا لیگ دویی به خاطر همین موارد، پرونده نقل و انتقالاتی‌شان بسته است. این باشگاه‌ها با بازیکن قرارداد می‌بندند و پول نمی‌دهند اما در این ۲ سال، یک‌بار هم پرونده ما بسته نشد و به قرادادها پایبند بوده‌ایم و در فدراسیون هم بدهی نداریم.

وی گفت: ما قرادادهای معقول و به اندازه بودجه‌مان می‌بندیم اما اکنون وضعیت نقل و انتقالات در لیگ ۲ خوب نیست و این یکی دو تیم بازیکنان را هوایی کرده‌اند. بازیکنی که قیمتش ۱۰۰ میلیون تومان است به ما می‌گوید که با ۳۰۰ میلیون تومان حاضر به عقد قرارداد است، در حالی که این ارقام کاذب است.

انتهای پیام